رونق خرید تتر با سرمایه گذاری های اخیر

ژیوار

آخرین اخبار و اطلاعات حاکی از آن است که مجموعه تتر روی سهام بیت‌دیر  100 میلیون دلار سرمایه‌­گذاری کرده تا از این طریق به گسترش فناوری و زیرساخت استخراج بیت کوین کمک کند. تتر یکی از استیبل کوین‌ها یا همان ارزهای باثبات معروف بازار است که همواره مورد توجه و حمایت معامله‌­گران بوده و شاید یکی از دلایل رونق همیشگی خرید تتر نیز همین موضوع باشد.

کاماپرس در این گزارش پیامدهای تحرکات و سرمایه­‌گذاری­‌های اخیر تتر را بررسی کرده است.

اثرات سرمایه­‌گذاری تتر بر بیتدیر

همانطور که گفته شد سرمایه­‌گذاری اولیه تتر روی بیت‌دیر معادل 100 میلیون دلار بوده، اما این مجموعه قصد دارد سرمایه­‌گذاری خود را تا 150 میلیون دلار افزایش دهد. این میزان سرمایه گذاری و تضمین انجام آن، شراکت بزرگ تتر با هدف تقویت پیشرفت‌های فناوری در استخراج بیت کوین را نشان می‌دهد و چنین اقداماتی احتمالا به گسترش بازار و خرید تتر منجر خواهد شد.

طبق اعلام بیت‌دیر، تتر با 100 میلیون دلار اولیه معادل 18 میلیون و 587 هزار و 360 سهام عادی کلاس آ بیتدیر را خریداری خواهد کرد سهام عادی کلاس آ حق رای بیشتری نسبت به دیگر کلاس‌های سهام در شرکت‌ها دارد و از جمله مزایای آن اولویت در تقسیم سودها و دخالت دارندگان در تسهیم سودها است.

بعد از اینکه خبر سرمایه گذاری تتر روی بیتدیر منتشر شد، قیمت سهام بیتدیر به شدت بالا رفت و با رشد قیمتی معادل چهار درصد، تا مرز قیمتی شش دلاری هم پیش رفت. به نظر کارشناسان و فعالان بازار ارز دیجیتال، این رشد قیمتی، استقبال مثبت معامله گران رمزارزی از سرمایه گذاری تتر را نشان می‌دهد و به نوعی حاکی از اعتماد به برنامه‌های رشد استراتژیک بیتدیر است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

نظر کارشناسان درباره بیتدیر

براساس تحلیل‌های صورت گرفته، تزریق مالی تتر به طور قابل توجهی بر قابلیت‌های بیتدیر در استخراج پایدار و کارآمد بیت کوین موثر واقع خواهد شد و احتمالا به همین دلیل، لینگویی کونگ، مدیر بازرگانی بیتدیر نسبت به سرمایه گذاری تتر اشتیاق نشان داده است.

البته پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر بیان کرده که هدف از سرمایه‌گذاری در بیتدیر، فراتر از مسائل مذکور بوده است.

به گفته وی، سوابق بیتدیر و تیم مدیریت آن در سطح جهانی و برنامه آینده آن کاملا با چشم‌انداز استراتژیک بلندمدت تتر همسو و در یک راستا است؛ به همین دلیل می‌توان گفت در آینده نزدیک همکاری این دو مجموعه گسترش پیدا خواهد کرد.

قاعدتا چنین گفتار و پیش بینی‌هایی، هم بر رشد بیشتر سهام بیتدیر و هم روی خرید تتر موثر خواهد بود.

کیف پول من؛ بهترین صرافی ایرانی برای خرید تتر

با توجه به گسترش فعالیت تتر و شرایط کنونی آن، ایرانیان امکان سرمایه گذاری بیشتر روی تتر از طریق درگاه­‌های معتبر مانند کیف پول من دارند. کیف پول من با تمهیداتی امکان خرید تتر در شرایط مساعد و حتی فروش آن را فراهم کرده است. این مجموعه راحت‌ترین و در دسترس‌ترین ابزار برای خرید و فروش و انتقال تتر در ایران با کمترین کارمزد در سریع‌ترین زمان ممکن است.

این مجموعه به منظور حفظ منزلت مشتریان و تکریم آن‌ها جوایز ویژه‌ای برایشان در نظر گرفته است. به عنوان مثال در صورتی که فردی فرآیند احراز هویت را در کیف پول من تکمیل کند، با ارسال هر نظر در این درگاه امکان دریافت هدیه دارد. به این منظور کافی است که کاربر گزینه ارسال نظر را انتخاب و فرم مورد نظر خود را پر و روی دکمه ثبت نظر کلیک کند و به مدت 15 ثانیه در صفحه حضور داشته باشد. بعد از ثبت موفقیت آمیز نظرات و تایید کارشناسان، هدیه رمزارزی برای کاربر واریز خواهد شد. کاربران با انجام این کار به صورت روزانه، امکان دریافت هدیه در هر روز خواهند داشت.

علاقه‌­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند به وبسایت https://kifpool.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز