تجربه یک سفر دریایی لوکس با تور کشتی کروز

شاخص-کاماپرس
ژیوار

تور کشتی کروز به عنوان یکی از تورهای هیجان‌انگیز و لوکس، سالانه تعداد زیادی از گردشگران را به ماجراجویی در دل آب‌ها دعوت می‌کند و با آن در یک سفر هفت یا هشت روزه دریایی می‌توان از شهرها و کشورهای زیادی دیدن کرد.

به گزارش کاماپرس، تور مشترک اروپاگردی و تور کشتی کروز خلیج فارس، دو گزینه هیجان انگیز به حساب می‌آیند که با توجه به نزدیکی به فصل گرما و تابستان، تور کشتی کروز به واسطه شرایط جوی آرام خلیج فارس و مدیترانه می‌تواند هر گردشگری را برای تجربه این سفر وسوسه کند.  

این گزارش به معرفی امکانات و شرایط برگزاری تور کشتی کروز خلیج فارس و اروپا ‌پرداخته است.

امکانات و شرایط تور کشتی کروز خلیج فارس

این سفر با پرواز هواپیمایی ماهان به شهر دبی به عنوان مقصد اول انجام می‌شود. در قالب تور کشتی کروز خلیج فارس می‌توان از امکانات مدرن شهرهای عربی حوزه خلیج فارس بهره‌مند شد. اقامت در بهترین کشتی دبی یعنی MSC Opera خدمات بی‌نظیری از جمله استخر، سالن بدنسازی، کابین‌ها و تفریحات روزانه لوکس را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. البته بازدید از جاذبه‌ها صرفا به شهر دبی خلاصه نمی‌شود و در مدت هشت روزه، از کشورهای عمان یا بحرین و قطر نیز به عنوان مقاصد مشترک در این تور می‌توان دیدن کرد.

1-کاماپرس

دریان سفر امید

امکانات و شرایط تور کشتی کروز اروپا

مرزهای آبی کشورهای اسپانیا، ایتالیا و فرانسه شرایط را برای سفر هفت روزه در دل دریای مدیترانه فراهم می‌کند. اولین مقصد گردشگری در این تور شهر جنوای ایتالیاست. گردشگران ابتدا از طریق سفر هوایی به این شهر می‌رسند و از آنجا با کشتی کروز مجلل MSC World Europa ماجراجویی در دریای مدیترانه و شهرهای مختلف ایتالیا نظیر جنوا، لااسپیزا، چیویتاوچیا و همین طور شهر مایورکا و بارسلونای اسپانیا و شهر کن فرانسه را تجربه می‌کنند. در طول این سفر تفریحات آبی بی‌نظیری به صورت رایگان برای گردشگران در نظر گرفته شده که هر کدام برای سال‌ها می‌تواند تصاویر خاطره‌انگیزی در ذهن گردشگران به یادگار بگذارد.

2-کاماپرس

خرید تور کشتی کروز از «سفرسازان»

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سفرسازان با بیش از دو دهه سابقه در زمینه برگزاری تورهای مختلف داخلی و همین طور خارجی آسیایی و اروپایی، فرصت مناسبی را برای گردشگران جهت بازدید از جذابیت‌های سرتاسر دنیا فراهم کرده است. این مجموعه به عنوان مجری تورهای اروپایی، آسیایی و ایرانگردی، امکاناتی نظیر رزرو بلیط هواپیما، هتل، اخذ ویزا و هماهنگی مربوط به سفر را در اختیار گردشگران خود قرار می‌دهد.

این مجموعه در زمینه برگزاری تور کشتی کروز به عنوان نمایندگی رسمی کشتی کروز شرکت ام اس سی، به عنوان مجری تورهای کشتی کروز اروپایی و آسیایی، به صورت تخصصی در این زمینه به ارائه خدمات می‌پردازد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط خرید تور کروز اروپا و خلیج فارس می‌توانند به وبسایت https://safarsazantour.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 04133338690 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرسازان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز