تجربه یک سفر جمعی لذت‌ بخش با اجاره اتوبوس

شاخص-کاماپرس
ژیوار

سفر با اتوبوس همواره گزینه‌‌ای اقتصادی و محبوب در میان مسافران بوده است. افراد زیادی هنوز لذت سفر در دوران کودکی خود با اتوبوس‌های قدیمی را به خاطر دارند، اما امروزه با وجود اتوبوس‌های وی آی پی و پیشرفته، آسایش و راحتی سفر چند برابر شده است.

کاماپرس در این گزارش، مزیت‌های سفر با اتوبوس را نسبت به خودرو شخصی بررسی کرده است.

اجاره اتوبوس برای چه سفرهایی مناسب است؟

معمولا اجاره اتوبوس به آن دسته از گردشگرانی توصیه می‌شود که قصد مسافرت جمعی دارند. در سفرهایی با تعداد افراد بالا بین 25 تا 40 نفر، اجاره اتوبوس می‌تواند گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به خودرو شخصی و حتی ون باشد؛ چرا که در این صورت هزینه‌ها به صورت مساوی تقسیم می‌شوند. در این صورت به جای سفر با چند خودرو شخصی می‌توان لذت سفر گروهی را در طول سفر نیز برای جمع خانوادگی و دوستانه چندبرابر کرد و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی محسوسی انجام داد.

آخر-کاماپرس

اجاره اتوبوس، توصیه دوستداران محیط زیست

دغدغه زیست محیطی در طول سفر تنها محدود به ایجاد آلودگی‌هایی نظیر تولید زباله یا آسیب به طبیعت نیست. در صورت بررسی منظم فنی، میزان مصرف سوخت اتوبوس نسبت به دیگر وسایل نقلیه کمتر است و همین موضوع موجب کاهش آلایندگی زیست محیطی و مصرف سوخت کمتر در سفر با اتوبوس می‌شود؛ بنابراین اجاره اتوبوس به نوعی بازی برد-برد محسوب می‌شود. این کار در کنار تجربه سفر بهینه برای گردشگران، موجب آسیب کمتر به محیط زیست می‌شود.

دریان سفر امید

محیط زیست-کاماپرس

کاهش هزینه‌ و جلوگیری از استهلاک خودرو شخصی با اجاره اتوبوس

در سفرهای جمعی، معمولا مشکل کمبود خودرو وجود دارد و به همین دلیل ممکن است بسیاری از افراد از سفر باز بمانند. حتی اگر تعداد خودروها با تعداد افراد همخوانی داشته‌ باشد، هزینه‌های جانبی سفر همچون هزینه سوخت، استهلاک خودرو و تصادفات احتمالی نیز می‌تواند گردشگران را مردد و آنان را به سمت اجاره اتوبوس و ون متمایل کند.

خرابی خودرو

تضمین ایمنی سفر با اجاره اتوبوس

اجاره اتوبوس با راننده بهترین کار است؛ چرا که در این صورت، دیگر دغدغه رانندگی، خستگی سفر و مشکلاتی نظیر تصادف نیز متوجه هیچ یک از مسافران نخواهد بود. رانندگان اتوبوس اجاره شده معمولا دارای تجربه کاری زیادی هستند و در کنار حفظ نکات ایمنی، نظارت کاملی بر وضعیت اتوبوس و خرابی‌های مکانیکی احتمالی دارند؛ بنابراین می‌توان گفت سفر با اتوبوس کرایه‌ای فشار روانی کمتری بر گردشگران وارد می‌کند.

4-کاماپرس

آسایش و ظرفیت بار بیشتر با اتوبوس

هر چند در شرایط کلی، صرف نظر از سفر با خودرو یا اتوبوس، سفر سبک همیشه توصیه می‌شود، اما داشتن فضای کافی برای حمل چمدان‌ها و همچنین خریدهای احتمالی در طول سفر، یکی دیگر از مزیت‌های اتوبوس نسبت به خودرو شخصی است. در کنار این مزیت، معمولا راحتی صندلی‌های اتوبوس نسبت به خودرو شخصی بیشتر است؛ بنابراین در صورت سفر با اتوبوس، امکانات بیشتری به صورت یکسان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. همچنین مسافران در طول سفر با انجام بازی‌های گروهی و دیدن فیلم، متوجه گذر زمان نخواهند شد. در واقع با اجاره اتوبوس، سفر از همان داخل اتوبوس شروع می‌شود.

بار-کاماپرس

اجاره اتوبوس از «دریان سفر امید» (پی سپار)

شرکت دریان سفر امید با برخورداری از کادر متخصص در زمینه حمل و نقل، آماده خدمت‌رسانی در زمینه برگزاری سفرهای جمعی و خانوادگی، ایاب و ذهاب درون شهری و برون شهری در قالب سفر خانوادگی و تور است. این شرکت در سال 1396 با هدف ارائه خدمات به‌روز در زمینه حمل و نقل درون شهری و برون شهری فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر نیز به بهترین ون‌ها و اتوبوس‌ها مجهز است.

روند اجاره اتوبوس از طریق مجموعه دریان سفر امید می‌تواند به صورت اینترنتی انجام شود. در این صورت، با پرداخت هزینه آنلاین و مشخص ‌کردن تعداد روزهای درخواستی می‌توان اتوبوس را در زمان و مکان مورد نظر تحویل گرفت. البته امکان مراجعه به نمایندگی مجموعه برای ثبت درخواست حضوری نیز وجود دارد.

متقاضیان برای اطلاع از شرایط اجاره خودرو، ون و اتوبوس می‌توانند به وبسایت  https://dsoc.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دریان سفر امید
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز