تجربه ضرر 150 میلیون تومانی بعد از خرید خودرو کارکرده

خرید خودرو کارکرده-کاماپرس
ژیوار

در دنیای مدرن و پرمشغله امروز، خودرو به یکی از لوازم ضروری و جدایی‌ناپذیر زندگی تبدیل شده است؛ به‌طوری که خرید حداقل خودرو یکی از خریدهای ضروری و اساسی برای هر خانواده محسوب می‌شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از سوییچ، علی‌رغم ضرورت خرید خودرو برای پیشبرد امور روزمره، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت‌های بالا در بازار خودرو، بسیاری از افراد به سراغ خرید خودرو دست دوم و کارکرده می‌روند. خرید خودرو کارکرده، خرید ریسکی و پرچالشی است که اگر با دقت صورت نگیرد می‌تواند سبب بروز ضررهای بزرگی شود. کاماپرس در ادامه به بیان تجربه یک ضرر 150 میلیون تومانی با خرید خودرو دست دوم می‌پردازد.

ضرر 150 میلیون تومانی با خرید خودرو دست دوم

دادگاه‌ها و شوراهای حل اختلاف پر از افرادی است که در خرید خودرو کارکرده دقت و حساسیت کافی را به خرج نداده و بدون توجه به قیمت روز خودرو و تنظیم قرارداد صحیح در دام کلاهبرداران افتاده‌اند.

یکی از این اختلافات، ماجرای تجربه تلخ شخصی است که یک سانتافه نیوفیس 2016 را با قیمت حدودی یک میلیارد و 800 هزار تومان از طریق سایت‌های آگهی خریداری و سریعا اقدام به تنظیم قراردادی با مالک کرده است.

به گفته شخص مالک فقط یک در خودرو رنگ شده بود. با این‌‌حال خریدار برای بررسی خودرو نیز به محل تعیین شده می‌رود، در این بین شخص خوش‌لباس دیگری نیز به عنوان مشتری دیگر سانتافه نیوفیس در محل حاضر می‌شود. به گفته خریدار در حین بررسی ماشین توسط او و مشتری دیگر، مالک خودرو، به ظاهر با کارشناسی برای قیمت‌گذاری تماس می‌گیرد. کارشناس مورد نظر به تایید شرایط خودرو و رنگ یک درب پرداخته و خریدار از ترس فروش خودرو به مشتری شیک‌پوش، سریعا اعلام کرده که زودتر در محل حضور داشته و خودرو را خریداری کرده است.

دریان سفر امید

خریدار پس از خرید خودرو و تنظیم قرارداد، برای تعویض روغن به مکانیکی مراجعه کرده و تازه در آن‌جا متوجه می‌شود که بله! چند قطعه سانتافه نیوفیس خوش‌قیمت تعویض شده و نه تنها یک درب، که هردو درب آن به علاوه کاپوت رنگ شده است. ضمن این‌که به گفته تعمیرکار ماشین، موتور سانتافه ایردات اساسی داشته و سر خریدار کلاه رفته و با جمع افت قیمت و ارزش خودرو نه تنها سود نکرده، بلکه حدود 150 میلیون تومان و حتی بیشتر ضرر کرده است!

خرید خودرو کارکرده-کاماپرس

خرید خودرو کارکرده توسط کاربلدها

خریدار فریب‌خورده پس از فروش سانتافه نیوفیس، برای خرید مجدد خودرو دست دوم و کارکرده تصمیم گرفت تا کار را به افراد ماهر و کاربلد در مجموعه سوییچ بسپارد تا دوباره این تجربه را با سهل‌انگاری و نابلدی تکرار نکند.

کاردان‌های مجموعه سوییچ

مجموعه سوییچ از ابتدا با هدف رفع مشکلات و دردسرهای خرید خودرو شکل گرفت. افراد کاربلد این مجموعه به دنبال رفع کاستی‌ها و پیچیدگی‌های معاملات خودرو، از خرید و فروش تا معاوضه و سایر خدمات هستند؛ این مجموعه قصد دارد تا تجربه خرید و فروش خودرو را به یک تجربه شیرین و دوست داشتنی برای مشتریان خود تبدیل کند.

خدمات مجموعه سوییچ

برای کمک گرفتن از مجموعه سوییچ، ابتدا باید وارد سایت این مجموعه شوید که در این صورت با نمایشگاه آنلاین مجموعه سوییچ رو به رو خواهید شد. همه خودروهای موجود در این نمایشگاه کارشناسی شده و دارای برگ کارشناسی و ضمانت خودرو هستند.

با این‌حال اگر به دنبال خودرو خاصی باشید، به راحتی می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان مجموعه برای ارائه مشاوره تخصصی و اطلاع از قیمت روز خودرو با شما تماس بگیرند. در این حال پرونده شما تا زمان انتخاب خودرو به مشاور اختصاصی شما در مجموعه فرستاده می‌شود و پس از انتخاب، خودرو موردنظر کارشناسی شده و با بررسی دقیق مدارک حقوقی قولنامه می‌شود.

خرید خودرو کارکرده-کاماپرس

از دیگر خدمات مفید سوییچ که بسیار مورد توجه کاربران این مجموعه بوده و تجربه شیرینی را برای آنان رقم زده است، شامل ارائه مشاوره رایگان مطابق با بودجه مشتری، تعیین مشاور اختصاصی برای هر فرد در انتخاب بهترین خودرو بازار، کارشناسی خودرو، بررسی اصل بودن مدارک و اسناد خودرو، خدمات حقوقی رایگان و نوشتن قولنامه و همچنین خدمات مرتبط با تعویض پلاک است.

انتهای پیام

مرتبط با : سوییچ
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز