بهترین تور رفتینگ و قایقرانی زاینده‌ رود + قیمت تیرماه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رفتینگ در رودخانه زاینده‌رود یکی از هیجان انگیزترین تجربه‌های آبی در ایران است. این رودخانه در استان چهارمحال و بختیاری واقع‌شده و مسیر رفتینگ آن حدود 17 کیلومتر طول دارد که از روستای سوادجان آغاز می‌شود و تا پل زمانخان ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس قیمت تورهای رفتینگ زاینده‌رود بسته به عوامل مختلفی مانند مقصد، تعداد روزهای اقامت و خدمات ارائه‌شده متفاوت است. به طور کلی، تورهای یک روزه رفتینگ زاینده‌رود با سرویس حمل‌ونقل و غذا در محدوده 2 تا 3 میلیون تومان قیمت دارند.

برای تجربه رفتینگ در زاینده‌رود، سفر با تورهای سرشناس بهترین گزینه است. این تورها تمام تجهیزات موردنیاز شما مانند قایق، لباس و لوازم جانبی را فراهم می‌کنند و با لیدرهای حرفه‌ای لذت از این ورزش هیجان‌انگیز در حین حفظ امنیت، مهیا می‌‌شود.

بهترین زمان تور رفتینگ

بهترین فصل برای رفتینگ در زاینده‌رود فصل بهار و تابستان است، زمانی که آب رودخانه پر است و جریان آب تند و پرخروش می‌شود. معمولاً از اواخر اردیبهشت شرایط مناسبی برای رفتینگ در زاینده‌رود فراهم است.

در این فصل، آب رودخانه به دلیل ذوب شدن برف‌های کوهستان‌های اطراف پربار می‌شود و جریان آب قوی و پرشور است؛ بنابراین، تجربه رفتینگ در این زمان بسیار هیجان‌انگیزتر و پرماجراتر خواهد بود.

البته بسته به میزان بارش‌های سالانه، ممکن است زمان اوج جریان آب در زاینده‌رود کمی زودتر یا دیرتر از این محدوده زمانی اتفاق بیافتد؛ اما اصولا، فصل بهار بهترین زمان برای لذت بردن از رفتینگ در این رودخانه زیبا و پرآب است.

بیشتر بخوانید:

مسیرهای رفتینگ

روستای سوادجان تا پل زمانخان: این مسیر حدود 17 کیلومتر طول دارد و شامل امواج خروشان، صخره‌های کوچک و بزرگ و تغییر مسیرهای ناگهانی است که هیجان زیادی را برای رفتینگ‌بازان ایجاد می‌کند.

روستای سوادجان تا پل شهرستان: این مسیر کوتاه‌تر از مسیر قبلی است و به دلیل آرام‌تر بودن امواج، بیشتر برای رفتینگ‌های خانوادگی مناسب‌تر است.

ابزار مورد نیاز تور رفتینگ

برای انجام رفتینگ در زاینده‌رود، تجهیزات و لوازم خاصی موردنیاز است که هزینه تهیه آن‌ها را باید در نظر گرفت. اگر با تور رفتینگ به این سفر بروید، دیگر نگران تهیه این تجهیزات نخواهید بود، زیرا تورها تمام لوازم موردنیاز را فراهم می‌کنند.

رفتینگ_کاماپرس

برخی از لوازم و تجهیزات موردنیاز برای رفتینگ به شرح زیر است:

  • قایق رفتینگ
  • جلیقه نجات
  • کلاه ایمنی
  • پارو
  • لباس مناسب (لباس مخصوص آب، کفش ضدآب و …)
  • کیف ضدآب برای وسایل شخصی
  • کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی

هزینه تهیه این تجهیزات به صورت جداگانه بسیار زیاد می‌شود. به همین دلیل، شرکت در تورهای رفتینگ زاینده‌رود که تمام این لوازم را فراهم می‌کنند، گزینه اقتصادی‌تری است.

رفتینگ VIP زاینده‌رود فولبرد تیر ماه

درجه سختی این تور 1 از 5 است، مناسب برای افراد 10 تا 50 سال و مقصد آن شهرکرد است. قیمت این تور برای هر نفر 2 میلیون و 250 هزار تومان است.

رفتینگ زاینده‌رود با (خودرو شخصی) ۷ تا ۸ تیر

درجه سختی این تور 2 از 5 است. مناسب عموم افراد؛ پیاده‌روی ۲ الی ۳ ساعت در مسیر کم فراز و نشیب دارد. قیمت این تور برای هر نفر 2 میلیون و 650 هزار تومان است.

رفتینگ VIP زاینده‌رود فولبرد ۱۴ تا ۱۵ تیر

درجه سختی 1 از 5 و سن مناسب 1 تا 55 سال است. مقصد نهایی آن شهرکرد است و قیمت برای هر نفر 2 میلیون و 490 هزار تومان است.

شایان ذکر است که همه این تورها از سایت یوتوپین قابل خریداری است.

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهویوتوپین
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز