تجربه بهترین اقامت با هتل دورا استانبول

ژیوار

هتل دورا استانبول (Dora hotel) در فاصله نزدیکی از میدان تکسیم قرار دارد و دسترسی مناسبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. این هتل 4 ستاره با 119 اتاق لوکس و امکانات استاندارد، تمام شرایط آرامش بخش را فراهم می‌کند و در آن کارکنان با زبان‌های مختلفی از جمله فارسی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش هتل دورا استانبول را معرفی می‌کند.

امکانات هتل دورا استانبول

هتل دورا استانبول یکی از بهترین حمام‌های ترکی شهر را دارد و در آن می‌توان از خدمات اسپا و ماساژ استفاده کرد. همچنین این مجموعه یک سالن همایش با تجهیزات کامل نیز دارد و امکان کرایه خودرو در آن فراهم شده است. این هتل خدماتی مانند خشکشویی، حمل چمدان، پذیرش 24 ساعته و اینترنت وای فای رایگان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و پارکینگ مخصوص همراه با خدمات ویلچر نیز دارد.

هتل دورا استانبول دارای کتابخانه، صندوق امانات در پذیرش و خدمات مناسب خانواده است و در آن رستورانی با کیفیت همراه با اسنک بار، کافی شاپ و بار عادی در اختیار علاقه مندان قرار دارند. در این هتل ایمنی به طور کامل تضمین شده است و انواع صبحانه با بسته بندی‌های جداگانه در آن سرو می‌شوند.

ضدعفونی کردن تمام اتاق‌ها و شستن ملحفه‌ها و حوله‌ها با دمای حداقل 60 درجه سانتی گراد از شرایط مهم این هتل است و در آن کارکنان به چندین زبان مختلف مسلط هستند.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل دورا استانبول

اتاق‌های این هتل با سرویس 24 ساعته و تهویه مطبوع ارائه می‌شوند و سرویس خواب راحت و کاملی دارند. همچنین حمام و سرویس بهداشتی این اتاق‌ها لوکس و کامل است و در آن‌ها خدمات نظافت روزانه به طور مرتب انجام می‌شود. هتل دورا استانبول گاوصندوق سازگار با لپ تاپ، تلویزیون ال سی دی، قهوه ساز و انواع امکانات دیگر را در اتاق‌های خود ارائه می‌دهد.

اتاق‌های این مجموعه شامل اتاق‌های سوپریور دو نفره که به شکل تویین یا دبل ارائه می‌شوند، اتاق‌های سوپریور تریپل، اتاق‌های دبل جونیور، سوئیت استاندارد جونیور و سوئیت خانواده دو خوابه هستند.

در مورد رستوران هتل دورا

رستوران این مجموعه خدمات کاملی از صبحانه و وعده‌های غذایی دیگر را ارائه می‌دهد و در منوی آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی را می‌توان دید. این رستوران در فضای باز و بین درختان واقع شده است و از این جهت فضایی خوش آب و هوا و جذاب دارد.

بررسی مزیت‌ها و معایب هتل دورا

این هتل از نظر تمیزی، راحتی و خدمات، امتیاز بالایی را در اختیار دارد و موقعیت مکانی آن نیز مناسب است. البته از نظر محله‌ای که در آن قرار دارد به نسبت امتیاز کمتری را از کاربران می‌گیرد. این هتل امکانات تفریحی کمتری نیز دارد و در آن ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

همچنین این مجموعه در بین گردشگران به دلیل کهنه شدن برخی از امکانات، مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

دسترسی هتل دورا استانبول

هتل دورا در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است و از این جهت به اکثر مکان‌های گردشگری مهم استانبول نزدیک است. این هتل تا برج گالاتا فاصله کمی دارد و از طریق آن می‌توان به سادگی به کاخ دولما باغچه، مسجد آبی و ایا صوفیه رسید. علاوه بر آن، مراکز خرید مدرن و معروف خیابان استقلال نیز در نزدیکی این هتل قرار دارند و با کمی پیاده روی می‌توان از دیدن آن‌ها لذت برد. همچنین این هتل مسیر در دسترسی تا بازار بزرگ استانبول و کاخ بیلربی دارد.

رزرو بهترین هتل‌ها با «بیسان گشت»

مجموعه «بیسان گشت» یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو تورهای مسافرتی خارجی و داخلی یا تورهای طبیعت گردی مختلف است و خدمات کاملی را ارائه می‌دهد. این آژانس مسافرتی یکی از مجری‌های مهم تورهای مسافرتی بدون واسطه است و در آن امکان رزرو انواع هتل‌های معروف و معتبر نیز وجود دارد. از جمله محبوب‌ترین گزینه‌های بیسان گشت، هتل‌های شهر استانبول هستند که با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می‌شوند.

ترانسفر فرودگاهی و کمک گرفتن از تور لیدر زبان فارسی از مهم‌ترین خدمات سفر به استانبول و رزرو هتل از طریق «بیسان گشت» است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل‌های استانبول می‌توانید از سایت بیسان گشت با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446  تماس بگیرید. مشاوران حرفه‌ای این مجموعه در انتخاب بهترین هتل، متناسب با شرایط افراد، کمک کننده هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز