تبلیغات در گوگل ویژه آژانس های گردشگری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تبلیغات در گوگل یکی از مناسب ترین روش های تبلیغات اینترنتی محسوب می شود. سرویس تبلیغات کلیکی گوگل که این روزها بسیار مورد استفاده کسب و کارها قرار میگیرد به سرعت به فروش یک شرکت کمک می کند.

کسب و کارهای مختلفی در گوگل روزانه تبلیغات می کنند. یکی از آن دسته از کسب و کارها، حوزه گردشگری می باشد. روزانه میلیون جستجو کلمات مرتبط با تورهای مسافرتی در گوگل جستجو می شود. تورهای داخلی و خارجی، رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما، تورهای آسیایی و اروپایی.

تبلیغات در گوگل بهترین گزینه برای فروش سریع تر تور مسافرتی

شرکت های مسافرتی، برگزار کنندگان تورهای مسافرتی جهت افزایش فروش سریع، در برخی از ماه های سال جهت رسیدن به رتبه های بالاتر در موتور جستجوگر گوگل، از سرویس گوگل ادز استفاده می کنند. سیستم تبلیغات کلیکی گوگل ادز، که بر اساس کلیک تعریف شده است این امکان را به کسب و کار ها می دهد که وب سایت خود را در عرض یک ساعت به صفحه اول گوگل رسانده و ترافیک هدفمندی را جذب کنند.

تبلیغات در گوگل بسیار هدفمند است

یکی از مزیت های تبلیغات در گوگل، هدفمند بودن مخاطبین است. هزینه به ازای کلیکی که مخاطب آن را جستجو می کند. این راهکار باعث کاهش هزینه های تبلیغات، کنترل بهتر بودجه تبلیغاتی نیز می شود و از همه مهم تر فروش هدفمندی را برای شرکت ایجاد می کند.

برای آژانس‌های مسافرتی، تبلیغات در گوگل می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد که می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد:

  1. جلب مشتریان جدید : تبلیغات در گوگل به آژانس‌های مسافرتی این امکان را می‌دهد تا به دقت تبلیغات خود را به جمعیت خاصی ارائه دهند و مشتریان جدید را جذب کنند.
  2. تبلیغات محلی : آژانس‌های مسافرتی که خدمات خود را در یک منطقه یا شهر خاص ارائه می‌دهند، می‌توانند از تبلیغات محلی در گوگل بهره‌مند شوند تا مشتریان محلی را به سمت خدمات خود جلب کنند.
  3. نمایش در زمان مناسب : زمان بندی تبلیغات بسیار مهم است، و گوگل به آژانس‌های مسافرتی این امکان را می‌دهد تا تبلیغات خود را در زمان‌هایی نمایش دهند که مخاطبان بیشتر به دنبال اطلاعات مسافرتی هستند، مانند تعطیلات یا تخفیفات ویژه.
  4. هدفمندسازی با کلمات کلیدی مرتبط :آژانس‌های مسافرتی می‌توانند از کلمات کلیدی مرتبط با مقصد‌ها، تورها، هتل‌ها، و سایر عناصر مرتبط با صنعت مسافرت برای هدفمندسازی تبلیغات خود استفاده کنند.
  5. ارائه پیشنهادات و تخفیفات :تبلیغات در گوگل به آژانس‌های مسافرتی این امکان را می‌دهد تا پیشنهادات و تخفیفات ویژه خود را به مخاطبان نمایش دهند و ایشان را به خرید ترغیب کنند.
  6. نمایش در شبکه تبلیغاتی گوگل : آژانس‌های مسافرتی می‌توانند تبلیغات خود را در شبکه تبلیغاتی گوگل Google Display Network نیز نمایش دهند تا بیشترین تأثیر را بر روی مخاطبان داشته باشند و برند خود را تقویت کنند.
  7. ارزیابی و بهینه‌سازی :از ابزارهای تحلیل گوگل می‌توان برای ارزیابی دقیق عملکرد تبلیغات استفاده کرد و اقدامات بهینه‌سازی بر اساس این تحلیل‌ها را اجرا کرد.

استفاده موفق از تبلیغات در گوگل برای آژانس‌های مسافرتی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت هوشمندانه بودجه، و بهینه‌سازی مداوم دارد.

اهمیت تبلیغات آنلاین در صنعت گردشگری و سفر

اگر صاحب یک سایت اقامتی و یا تورهای گردشگری هستید، می‌دانید که سایت‌های مشابه بیشماری مشغول فعالیت هستند. درواقع کاربران برای آشنایی با مکان‌های گردشگری، رزرو بلیط، اقامتگاه و تور، به سراغ اینترنت می‌روند. لذا حوزه گردشگری، یکی از مهم‌ترین و درآمدزاترین حوزه‌های فعالیت در بستر اینترنت به حساب می‌آید. به دلیل رقابت شدید این حوزه، موفقیت در حوزه گردشگری به راحتی و صرفا با تولید محتوا میسر نمی‌شود.

در لیست زیر کلمات کلیدی که کاربران با جست و جوی آن با آژانس های هواپیمایی آشنا می شوند را آورده‌ایم؛

  • تور لحظه آخری کیش
  • تور ارزان قیمت کیش
  • قیمت تور کیش
  • تور کیش هتل داریوش
  • تور کیش از مشهد
  • تور کیش از اصفهان
  • خرید بلیط هواپیما ارزان
  • خرید بلیط قطار
  • خرید بلیط هواپیما چارتر
  • رزرو هتل کیش
  • رزرو هتل اصفهان
  • رزرو هتل خارجی

گوگل ادز به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را فقط به افرادی که به زمینه مرتبط به کسب‌وکار شما علاقه‌مندند و یا به دنبال پیشنهاد مناسب برای مسافرت می‌گردند، به عبارت دیگر گروه هدفتان نشان دهید. بزرگ‌ترین مزیت گوگل ادز این است که تبلیغ شما در همان لحظه‌ای که گردشگران به دنبال تور دلخواه خود هستند و آن را جستجو می‌کنند، در مقابل چشم آن‌ها به نمایش درمی‌آید. مثلا تصور کنید که شخصی «اقامت در جزایر قناری» را در گوگل جستجو می‌کند؛ اگر کلماتی که آن‌ها سرچ می‌کنند؛ مشابه با کلمات کلیدی شما و یا مرتبط با آن‌ها باشد، تبلیغ آژانس مسافرتی‌تان بلافاصله در بالای نتایج جستجو نشان داده می‌شود و مخاطب هدف آن را می‌بیند.

با کمک گوگل ادز، با چند کلیک ساده می‌توانید؛ متوجه شوید که چند نفر بر روی آگهی شما کلیک کرده‌اند یا چه تعداد از کاربران اصلا تبلیغ را دیده‌اند و این که چه کسی تورهای شما را رزرو کرده است. جالب است بدانید؛ تبلیغات شما در هر دستگاهی مانند رایانه شخصی، تبلت و تلفن همراه نشان داده می‌شود.

گوگل ادز راه نجات فروش اینترنتی تور مسافرتی

مسافرت و صنعت گردشگری که تقاضای بالا و بهره‌وری بالایی دارد، یکی از پررقابت‌ترین صنایع در Google Ads پلتفرم تبلیغاتی گوگل است.

به همین علت، گوگل ادز یک نقطه پرتاب برای هر آژانس مسافرتی است، زیرا دیدن شدن یک اصل مهم بوده و می‌تواند باعث موفقیت شود. اگر شما یک آژانس مسافرتی دارید، برای کسب مشتریان در رقابت با دیگر رقبا، به گوگل ادز نیاز دارید.

اگر هنوز قادر نبوده اید از تبلیغات آژانس های مسافرتی در گوگل بهره ببرید، ممکن است به این دلیل باشد که کمپین شما و یا صفحه لندینگ شما بهینه نشده‌اند.

اگر هنوز کمپین گوگل ادوردز برای خدمات خود نساخته‌اید، حتماً در حال از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان بالقوه خود هستید. همچنین بدانید که استفاده درست از این ابزار ضروری است، در غیر این‌صورت تنها باعث ایجاد هزینه برای شما می‌شود

امیرحسین امیری مشاور ارشد دیجیتال مارکتینگ آژانس هاس مسافرتی

تجربه در کنار آموزش

یادگیری و آموزش همواره یکی از علایق وی بوده و در فصول مختلف سعی کرده است به صاحبین کسب و کارها و علاقمندان به مباحث اجرایی دیجیتال مارکتینگ آموزش دهد. او از سال 1393 با رشد علم بازاریابی دیجیتال و رونق سئو و تبلیغات در گوگل، اقدام به برگزاری دوره های گروهی نمود. هم اکنون امیرحسین امیری بیش از 1000 دانش آموخته در مباحث دیجیتال مارکتینگ، سئو و گوگل ادز را دارد.

امیرحسین امیری اولین برگزار کننده دوره های آموزش گوگل ادز در ایران می باشد که از سال 1395 اقدام به برگزاری این دوره تخصصی نمود. هم اکنون نیز به صورت وبینار این دوره ها در حال برگزاری می باشد.

امیرحسین امیری بنیانگذار مجموعه هِلپ مارکتینگ

امیرحسین امیری کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه تهران، تصمیم گرفت که کلیه خدمات خود را در یک مجموعه جمع آوری کند و خدمات خود را توسعه دهد. به همین دلیل تصمیم به ایجاد یک تیم و مجموعه از افراد متخصص و مجرب نمود و نام آن مجموعه را هلپ مارکتینگ نامید.

خدمات اصلی مجموعه هِلپ مارکتینگ به کلیه کسب و کارها به شرح زیر می باشد :

  • خدمات مشاوره طراحی وب سایت استاندارد
  • خدمات مشاوره سئو به صورت کاملا اجرایی
  • خدمات تبلیغات در گوگل ( گوگل ادز )
  • خدمات تبلیغات در یوتیوب
  • خدمات تولید محتوای متنی
  • مشاوره اجرایی دیجیتال مارکتینگ
  • آموزش دیجیتال مارکتینگ

جهت دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ با امیرحسین امیری چگونه باید اقدام کرد؟

شما جهت دریافت مشاوره اولیه با امیرحسین امیری می توانید هم اکنون وارد سایت مجموعه هِلپ مارکتینگ شوید، با بخش ها و امکانات این مجموعه بیشتر آشنا شوید، سپس با تکمیل فرم مشاوره می توانید درخواست اولیه خود را برای دریافت مشاوره ارسال نمایید.

جهت تکمیل فرم مشاوره به آدرس سایت www.HelpMarketing.ir مراجعه نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : هلپ مارکتینگ
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز