تبلت غول پیکر لنوو معرفی شد + جزئیات و عکس

لست سکند

لنوو تب اکستریم که مانند یک آی‌پد پرو غول‌پیکر است، ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد و دارای پایه صفحه‌کلید مغناطیسی با لولای دوگانه و قلم استایلوس لنوو Precision Pen 3 است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر می‌رسد تب اکستریم 14.5 اینچی لنوو پاسخ این شرکت به iPad Pro اپل باشد، زیرا دقیقاً شاسی پشتی خاکستری براق، پایه کیبورد Magic Keyboard مانند و قلم استایلوس آن، همه مخاطبان را یاد آی‌پدها می‌اندازد. تنها تفاوت آن، اندازه بزرگش است.

Tab Extreme  هزار و دویست دلاری دارای صفحه‌نمایش 14.5 اینچی 120 هرتز از نوع OLED و با وضوح 3K است و اندروید 13 را اجرا می‌کند. این تبلت دارای صفحه‌کلید دو لولایی است که به‌عنوان پایه عمل می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد که هنگام تایپ‌کردن، دستگاه را از روی میز خود بالا و پایین ببرد و پایه جداگانه مغناطیسی دو‌حالته نیز به کاربر این امکان را می‌دهد که تبلت را به‌صورت افقی یا عمودی قرار دهد. همچنین با قلم Precision Pen 3 لنوو عرضه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

برای مقایسه، آی‌پد پرو ۱۲٫۹ اینچی مجهز به پردازنده M2 از ۱۰۹۹ دلار بدون Magic Keyboard Folio یا Apple Pencil شروع می‌شود که به ترتیب ۳۴۹ و ۱۲۹ دلار قیمت دارند. همه اینها به ۱۶۷۷ دلار می‌رسد، و این بدون مقدار اضافی صفحه‌نمایش واقعی ارائه شده توسط Tab Extreme است. در همین حال، گلکسی تب اس ۸ اولترا ۱۱۹۹ دلاری سامسونگ نمایشگری مشابه ۱۴٫۶ اینچی ارائه می‌دهد، اما کیبورد جلد کتاب ۳۵۰ دلاری را شامل نمی‌شود.

سایر ویژگی‌های تل اکستریم عبارت‌اند از حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، درگاه کارت حافظه microSD درصورتی‌که به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز بود، و ویژگی‌ای که کاربر را در قاب دوربین نگه می‌دارد، درست مانند Center Stage اپل. به گفته لنوو، این تبلت می‌تواند به‌عنوان یک تبلت نقاشی یا صفحه‌نمایش دوم برای رایانه شخصی ویندوزی، از طریق اتصال USB-C یا با اپلیکیشن Lenovo Freestyle عمل کند؛ همچنین مانند قابلیت Sidecar اپل.

Lenovo Tab Extreme دارای پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 9000، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت دستگاه و طول عمر اعلام شده ۱۲ ساعتی، از دیگر ویژگی‌های این تبلت به شمار می‌روند. به گفته لنوو، این دستگاه با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و سه به‌روزرسانی سیستم‌عامل آینده و همچنین وصله‌های امنیتی چهار ساله را دریافت خواهد کرد. انتظار می‌رود این تبلت غول‌پیکر، اواخر سال ۲۰۲۳ به فروش برسد.

مخاطبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی لنوو مراجعه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : لنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز