تبریک سال 1400 با خط تلفن ثابت روز اول فروردین رایگان شد

اگر می خواهید سال نو را به عزیزان خود تبریک بگوئید و ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی و یا ارسال پیامک رضایت کافی به شما نمی‌دهد – اهل گفتگو هستید – می‌توانید رایگان و با خط تلفن ثابت در روز اول فرودین به عزیزان خود تبریک سال نو بگوئید.

به گزارش کاماپرس، شب سال نو و روز اول فرودین از شلوغ ترین روزهای شبکه‌های مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه است و شرکت مخابرات هم برای عقب نماندن از قافله رقابت با اپراتورهای تلفن همراه و جذب هر چه بیشتر مخاطبان یک آپشن در اولین روز سال به آنها اهدا کرده است.

ماجرا از این قرار است که مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از رایگان شدن تماس با تلفن ثابت در روز اول فروردین ۱۴۰۰ خبر داده است.

وی تصریح کرده است که این اقدام همراستا با اقدامات ملی برای پیشگیری از ویروس کوئید 19 قرار دارد. به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به علت شیوع بیماری کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف ستاد مقابله با این بیماری برای روز اول عید تمهیداتی در نظر گرفته شده است در همین راستا شرکت مخابرات ایران برای رفاه حال تمامی هم وطنان کلیه تماس‌ها با تلفن ثابت را در اول فروردین رایگان اعلام کرد.

رایگان شدن تماس تلفنی با خط ثابت در روز اول فروردین علاوه بر ایجاد فرصت گفتگوی مستقیم ، فرصتی برای آشتی بسیاری از هم وطنان با تلفن ثابت است چرا که تلفن همراه چنان جای خود را در زندگی روزمره ما باز کرده است که شاید بسیاری از ما کمتر از تلفن ثابت استفاده کنیم.

آریاک سفر

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز