بیت کوین تا پایان سال 2024 چقدر می شود؟

ژیوار

قیمت بیت کوین تحت تاثیر حوادث مهم مانند تورم جهانی، جنگ و … تغییر پیدا می‌کند. معامله گران همواره تلاش می‌کنند تا قیمت این رمزارز را با استفاده از تحلیل‌های مختلف و اخبار گوناگون پیش بینی کرده و به معامله آن بپردازند. در حال حاضر مهم‌ترین حادثه پیشروی بیت کوین انتخابات آمریکا است که برخی از فعالان با در نظر گرفتن این رویداد مهم به تحلیل نرخ این رمزارز تا پایان سال میلادی جاری پرداخته‌اند.

به گزارش کاماپرس، متخصصان و فعالان باتجربه بازار رمزارزها معتقدند که قیمت بیت کوین تا زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تغییر چندانی نخواهد داشت و در همین محدوده فعلی باقی خواهد ماند. مت هیولند، متخصص رمزارز، بیان کرده که بیت کوین در مسیری حرکت دارد که در انتخابات ریاست جمهوری قبلی آمریکا نیز آن را تجربه کرده بود. در واقع الگوی شکل گرفته قیمت بیت کوین شبیه به سال‌های 2012، 2016 و 2020 است. این متخصص رمزارزی پیش بینی کرده که نرخ بیت کوین به خاطر انتخابات در محدوده فعلی ثابت خواهد ماند و پس از آن حرکت رو به بالایی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

هم اکنون بیت کوین در محدوده بالایی 56 هزار دلاری نوسان دارد. برخی از فعالان و معامله گران معتقدند که اگر بیت کوین پایین‌تر از مرز 56 هزار دلاری حرکت کند، احتمال ریزش سنگین آن دور از انتظار نیست. اما اگر بتواند این مرز را حفظ کند، احتمالا اندکی افزایش را تجربه خواهد کرد.

دریان سفر امید

دو پیش بینی برای بیت کوین

برخی از فعالان و معامله گران معتقدند که قیمت بیت کوین بعد از انتخابات و تا پایان سال 2024 به مرز 100 هزار دلاری خواهد رسید. در حالی که گروهی بر این باورند، بیت کوین تنها بالاترین قله قیمتی خود را فتح خواهد کرد و شاید نتواند از مرز 70 هزار دلاری فراتر برود. در هر حال باید منتظر ماند و دید که بیت کوین بعد از انتخابات رشد سریع را انتخاب می‌کند یا به فتح قله قیمتی اکتفا می‌کند؟

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز