بورس 28 دی 1401/ شاخص کل آخرین هفته دی ماه را سبز رنگ به پایان رساند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 2 هزار و 95 واحد دیگر پیش رفت و به مرز 1 میلیون و 689 هزار و 143 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 2 هزار و 539 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 526 هزار و 187 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 16 هزار و 182 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «میدکو»، «شتران» و «وامید» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری مثبت شد و 168 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش وارد شد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی به سهم «شتران» مربوط می‌شد. پس از آن نمادهای «شبندر» و «شپنا» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با اینکه بورس آخرین هفته دی ماه را صعودی به پایان رساند، اما صعود آن نسبت به روزهای گذشته جزئی بود. امروز بازار سرمایه با فشار فروش زیادی همراه شد، اما کم کم اکثر گروه‌های این بازار سبز رنگ شدند و سرانجام این بازار نیز مثبت به کار خود خاتمه داد. تداوم روند صعودی بازار بورس طی یک هفته گذشته موجب شد تا بار دیگر امیدواری سهامداران و فعالان به این بخش افزایش پیدا کند.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم بورسی نمرینو چه می‌دانید؟

شرکت ایران مرینوس با نماد نمرینو در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به هزار و 332 میلیارد و 738 میلیون تومان می‌رسد. در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شش شخص حقیقی بیشترین سهم نمرینو را در اختیار گرفته‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز