بورس عینک آفتابی در مرکز و جنوب تهران کجاست؟

بورس عینک آفتابی
ژیوار

خرید عینک آفتابی مناسب و باکیفیت همیشه یکی از دغدغه‌های خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش است. در بسیاری از مناطق تهران هم می‌توانید انواع مدل‌های عینک آفتابی با قیمت‌های مختلف را خریداری کنید. اما بسیاری در پی پاسخ این سوال هستند که بهترین مراکز خرید عینک آفتابی در کدام منطقه تهران بوده و از کدام مراکز خرید می‌توان بهترین و جدیدترین مدل‌های عینک آفتابی اصل را تهیه کرد.

کاماپرس در این گزارش، ۴ مرکز از بهترین مراکز خرید عینک آفتابی در شرق و مرکز تهران را معرفی می‌کند.

بهترین برندهای عینک آفتابی در خیابان فلسطین

اگر به خیابان فلسطین تهران سری بزنید، فروشگاه‌هایی را خواهید دید که بهترین و حتی جدیدترین مدل‌های عینک‌ آفتابی از برندهای مطرح دنیا را می‌فروشند. فروشگاه‌ها در این محله از تهران عینک‌های آفتابی اصل و فیک را در کنار یکدیگر و با قیمت‌هایی نسبتا مناسب عرضه می‌کنند. به‌علاوه، کسانی که می‌خواهند عینک‌های طبی آفتابی بخرند نیز راهی این خیابان می‌شوند، چون اپتومتریست‌هایی در این فروشگاه‌ها فعالیت می‌کنند که می‌توانند نمره چشم شما برای خرید عینک طبی آفتابی را نیز تعیین کنند. پس از آن می‌توانید از میان مدل‌های بسیار متنوع فروشگاه‌های خیابان فلسطین بهترین مدل عینک آفتابی ساده یا طبی را خریداری کنید.

کوچه شاهرخ در خیابان جمهوری ؛ بورس عینک آفتابی

محله جمهوری تا بزرگمهر از خیابان ولیعصر نیز مملو از فروشگاه‌های عینک آفتابی است، اما کسانی که به خرید عینک آفتابی با قیمت‌های کمتر و ارزان‌تر فکر می‌کنند، معمولا راهی کوچه شاهرخ در خیابان جمهوری، حد فاصل پل حافظ تا خیابان سی تیر می‌شوند. در این کوچه می‌توانید فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که عینک‌های آفتابی مارک‌دار وارداتی را با قیمتی ارزان‌تر می‌فروشند. فروشگاه‌هایی که در مراکز خرید این منطقه قرار دارند، عینک‌های آفتابی تولید شده از برندهای ورساچه، گوچی، ریبن، فندی و آرمانی را در کنار سایر برندهای معروف و محبوب جهانی با قیمت‌های ارزان‌تر عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مرکز خرید بین‌الحرمین با قیمت‌هایی مقرون به صرفه

اگر به خرید عمده یا تکی عینک‌ آفتابی فکر می‌کنید، پاساژ بین‌الحرمین در کنار مسجد امام بازار تهران نیز می‌تواند بهترین مکان برای خرید عینک شما باشد. در این مرکز خرید می‌توانید عینک‌های آفتابی اصل را با قیمت‌های مقرون به صرفه پیدا کنید. فروشگاه‌های این پاساژ قدیمی در بازار بزرگ تهران همچنین عینک‌های آفتابی فیک درست شبیه به عینک‌های اصل را نیز می‌فروشند و بسیاری از کسانی که می‌خواهند عینک آفتابی شبیه به عینک‌های برند و مارک‌دار با قیمت بسیار کمتر داشته باشند، سراغ این فروشگاه‌ها می‌روند.

عینک آفتابی برای همه سنین

بورس عینک آفتابی برای همه سنین در میدان گل‌ها

ممکن است به خرید عینک آفتابی برای همه اعضای خانواده فکر کنید. در این صورت، به شما پیشنهاد می‌دهیم که راهی میدان گل‌ها در حد فاصل میدان فاطمی تا خیابان کاج شمالی تهران شوید. در این منطقه از تهران می‌توانید انواع مدل‌های عینک آفتابی اصل از برندهای مختلف یا مدل‌های فیکی که بسیار شبیه به اصل هستند را پیدا کنید. به‌علاوه، فروشگاه‌های عینک آفتابی در این منطقه از تهران، انواع مدل‌های عینک آفتابی برای کودکان را هم دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید برای سفر بعدی خود به سواحل آفتابی، برای همه اعضای خانواده عینک آفتابی داشته باشند، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به فروشگاه‌های محدوده میدان گل‌ها سری بزنید.

انتهای پیام

آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز