بورس روز 23 آذر 1401/ شاخص کل این هفته را سبز رنگ به پایان رساند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 18 هزار و 291 واحد بالاتر رفت و به مرز 1 میلیون و 472 هزار و 759 واحد رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل 3 هزار و 675 واحد بیشتر شد و در محدوده 433 هزار و 763 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 10 هزار و 233 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «فارس»، «فولاد» و «فملی» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 31 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «فارس»، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «فملی» و «فولاد» بیشترین میزان خروج پول را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طی دو روز گذشته ورود پول حقیقی به بازار مثبت بود، اما امروز این جریان برعکس شد. خروج پول از بورس در روز پایانی هفته جاری نشان از آن دارد که احتمالا در روزهای ابتدایی هفته آینده بازار اصلاحاتی خواهد داشت. امروز حجم معاملات بورسی با ثبت عملکرد 11.5 میلیارد برگه سهم همچنان بالا بود که این مورد نشانه خوبی از ورود سهامداران جدید و چرخش سهام در بازار بورس است.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم زدشت بدانید

شرکت کشت و صنعت دشت خرم دره با نماد زدشت در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازار این سهم به هزار و 549 میلیارد و 50 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، بنیاد مستضعفان، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینا بهگزین و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین سهم زدشت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورسکشت و صنعت خرم دره
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز