بورس روز 22 آذر 1401/ عبور شاخص کل از مرز 1 میلیون و 400 هزار واحدی

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 45 هزار و 133 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 1 میلیون و 454 هزار و 487 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 9 هزار و 741 واحد بالاتر رفت و به مرز 430 هزار و 125 واحد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 10 هزار و 704 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «فارس»، «فولاد» و «فملی» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری مثبت شد و 307 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش ورود پیدا کرد. امروز بیشترین ورود پول حقیقی به سهم «فولاد»، شرکت فولاد مبارکه، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «کگل» و «فملی» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

شاخص کل بورس که تا ابتدای این هفته در کانال 1 میلیون و 300 هزار واحدی قرار داشت، اکنون توانسته از میانه کانال 1 میلیون و 400 هزار واحدی عبور کرده است. از منظر تحلیل تکنیکال، بازار در وضعیت مساعدی قرار دارد و رشد شاخص کل ادامه پیدا خواهد کرد. در واقع از دیدگاه تحلیلگران تکنیکال، شاخص کل الگو پرچم تکمیل شده و شکست آن اثر مثبتی روی بازار سرمایه به جا خواهد گذاشت.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

آشنایی با سهم بالاس

شرکت مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن با نماد بالاس در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 332 میلیارد و 250 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون شرکت‌های گروه مالی بانک مسکن، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات، بازارگردان ذبالاس و یک شخص حقیقی بیشترین سهم بالاس را در اختیار دارند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز