بورس روز 19 شهریور 1401/ شاخص کل کانال 1 میلیون و 400 هزار واحدی را از دست داد

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به سه روز قبل 15 هزار و 424 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 397 هزار و 432 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با پنج شنبه 4 هزار و 756 واحد کاهش پیدا کرد و در محدوده 405 هزار و 569 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به مرز 9 هزار و 875 میلیارد تومانی رسید. امروز نمادهای «فارس»، «کچاد» و «حکشتی» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 392 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری به سهام «حکشتی»، شرکت کشتیرانی ایران، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شستا» و «های‌وب» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز شاخص کل کاهشی شد، اما در صورتی که این شاخص برای فردا مثبت شود، برای اهالی چارتیست به نوعی حکم پولبک به حمایت از دست رفته 200 روزه را دارد. مسائلی مثل ابهام مذاکرات برجام، رشد نرخ بهره بین بانکی، افزایش قیمت دلار و … چنین وضعیتی را برای شاخص کل رقم زد.

اطلاعات عمومی:

با سهم شرکت شیشه همدان بیشتر آشنا شوید

شرکت شیشه همدان با نماد کهمدا در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 3 هزار و 67 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. هم اکنون مجموعه‌های توسعه سرمایه گذاری سامان، سهامی خاص، واسط مالی شهریور پنجم، با مسئولیت محدود، بیمه سامان، سهامی عام، یک شخص حقیقی و یزدباف، سهامی عام، بیشترین سهام کهمدا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز