بورس روز 16 شهریور 1401/ روزهای قرمز بازار سرمایه تمام می‌شود؟

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 7 هزار و 975 واحد دیگر کم شد و به مرز 1 میلیون و 412 هزار و 858 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 449 واحد کم شد و در محدوده 410 هزار و 325 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 12 هزار و 214 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «کچاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 178 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی روز جاری بورس به سهام «خاور»، شرکت ایران خودرو دیزل، مربوط می‌شد. پس از آن نمادهای «خساپا» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

معاملات بورسی تهران در هفته جاری تماما منفی بود و سهامداران بالاخره این هفته پرنوسان بورسی را پشت سر گذاشتند. در واقع خرید و فروش سهام با رکود سنگینی در بورس مواجه شده و به نظر فعلا فضای رکودی بازار شکسته نمی‌شود. این فضا به دلیل ابهامات زیاد پیرامون بورس ایجاد شد و هنوز هیچ دلیلی برای رفع آن دیده نمی‌شود. به نظر برخی فعالان بازار، این روند نزولی تا مشخص شدن نتیجه مذاکرات برجام ادامه خواهد داشت.

اطلاعات عمومی:

با سهم شرکت آسیا سیر ارس آشنا شوید

شرکت آسیا سیر ارس با نماد حآسا در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 890 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های توکاریل، سهامی عام، سرمایه گذاری توسعه توکا، سهامی خاص، و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه فولاد مبارکه عمده سهام آسیا سیر ارس را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز