بورس روز 11 بهمن 1401/ شاخص کل اندکی جان گرفت

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 16 هزار و 873 واحد رشد داشت و به مرز 1 میلیون و 556 هزار و 552 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 6 هزار و 402 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 486 هزار و 40 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 17 هزار و 692 میلیارد تومان اعلام شد. امروز نمادهای «فولاد»، «وبملت» و «فملی» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 85 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی بازار بورس در روز جاری مربوط به سهم «وسالت» بود. بعد از آن نمادهای «شپنا» و «خساپا» بیشترین خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز سرمایه گذاران بازار بورس بیشتر نمادهای بانکی را دنبال کردند. این روزها اوضاع بانک‌ها خوب است و امروز بانک ملت و تجارت صف خرید هم داشتند. در روز جاری اوضاع نمادهای قندی و خودرویی بورس هم بهبود پیدا کرد و این نمادها مانند سهام بانکی شرایط خوبی دارند. برخلاف نمادهای مذکور که ارزش معاملات خوبی را تجربه کردند، دیگر نمادهای بازار سرمایه بی‌رمق بودند و خریدار چندانی نداشتند. در صورتی که شرایط کنونی تداوم پیدا کند، روند رشد شاخص کل ادامه پیدا خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم رنیک بدانید

شرکت جنرال مکانیک با نماد رنیک در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 746 میلیارد و 390 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های پایا سامان پارس، بنیاد مستضعفان و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینا بهگزین بیشترین سهم رنیک را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز