بورس خرید لباس در رشت کجاست؟

ژیوار

بازارهای رشت حس و حال خاص خود را دارند که باید ببینید و حسش ‌کنید. این شهر برای پاساژ گردهای حرفه‌ای نیز فرصت خوبی است. از برندهای مشهور خارجی گرفته تا لوازم روزمره‌تان را می‌توانید از مراکز خرید مدرن رشت تهیه کنید.

کاماپرس در این گزارش چند بازار معروف رشت را معرفی می‌کند.

بازار بزرگ رشت

اینجا یک بازار اصیل شمالی است. در این محل همیشه محصولات تازه وجود دارند که عطری خوش را در فضا پراکنده کرده‌اند. بازار بزرگ رشت، از بزرگ‌ترین بازارهای بدون سقف ایران است و عمری چند صدساله دارد. تنوع بی‌نظیری از مواد غذایی، پوشاک و انواع محصولات ازجمله جواهرات، لوازم‌خانگی و دیجیتالی در این بازار موجود بوده و باعث شده تا جمعیت زیادی روزانه از آن خرید کنند.

بازار بزرگ رشت چندین ورودی دارد؛ اما ورودی اصلی آن از روبه‌روی خیابان امام شروع می‌شود. ورودی بازار بزرگ با تره‌بار، میوه و مواد پروتئینی آغازشده و به راسته ماهی‌فروشان، لباس‌فروش‌ها، زرگران، لوازم‌التحریری‌ها، بازار پرندگان و صنایع‌دستی می‌رسد. بازار بزرگ رشت مساحتی 24 هکتاری دارد که از بخش‌های مختلفی تشکیل‌شده و شامل موارد زیر می‌شود: راسته ماهی‌فروشان، راسته میوه‌فروشان، راسته زرگران، راسته مسگران، راسته پوشاک، راسته چینی‌فروشان، راسته ترشیجات و سبزی‌های محلی و..

آدرس این بازار در میدان شهرداری، ورودی اصلی خیابان امام خمینی است.

دریان سفر امید

خرید رشت_کاماپرس

مراکز خرید متنوع رشت در اطراف میدان شهرداری

اگر دنبال خرید شخصی یا سوغاتی با قیمت مناسب هستید حتماً باید به میدان شهرداری رشت بروید. در اینجا علاوه بر خرید، می‌توانید در یکی از میدان‌های معروف رشت حسابی قدم بزنید و از تماشای این محل لذت ببرید. اطراف میدان شهرداری مغازه‌ها و دست‌فروش‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید و هر چیزی که نیاز دارید در بساط آن‌ها پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:

مراکز خرید ارزان رشت

مرکز خرید رز رشت، پاساژ پله‌برقی، پاساژ تمدن و مرکز خرید منظریه از مراکز خرید دارای قیمت مناسب در رشت هستند.

مرکز خرید رز رشت: مرکز خرید رز رشت جزو شلوغ‌ترین و بهترین مراکز خرید این شهر محسوب می‌شود. مرکز خرید رز دارای دو شعبه است که یکی در مرکز شهر یعنی خیابان سبزه‌میدان و دیگری در جاده انزلی قرار دارد. این مرکز خرید سه‌طبقه است. در آن انواع شال و روسری، کیف و کفش، پوشاک زنانه، پوشاک آقایان، انواع کت‌وشلوار و … را می‌توانید باقیمت مناسب تهیه کنید.

پاساژ پله‌برقی رشت: این پاساژ رشت به دلیل داشتن پله‌برقی به این نام معروف شده است. این مرکز خرید یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در رشت است که در سال 1358 ساخته‌شده است. با توجه به قدمت زیادی که این پاساژ دارد همیشه بسیار پر رفت‌وآمد است و می‌توانید اجناس باکیفیت نظیر مانتو، کت‌وشلوار، پیراهن، شلوار، لوازم‌آرایش و … را باقیمت مناسب در این پاساژ پیدا کنید. این پاساژ در محله شهرداری، خیابان امام قرار دارد.

خرید رشت_کاماپرس

پاساژ تمدن رشت: در پاساژ تمدن می‌توانید اجناس را باقیمت بسیار منصفانه تهیه کنید. شما در این مکان کوچک و قدیمی هر آنچه از پوشاک و لوازم بهداشتی نیاز دارید می‌توانید تهیه کنید. این مرکز خرید یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید رشت به‌حساب می‌آید. آدرس آن نیز در ضلع جنوبی سبزه‌میدان است.

مرکز خرید منظریه: خیابان منظریه رشت یکی از خیابان‌های اصلی و قدیمی شهر رشت است که تعداد زیادی بوتیک و فروشگاه در آن وجود دارد. شما پس از خرید می‌توانید در بهترین کافه‌های رشت و رستوران‌های معروف این خیابان استراحت کنید و غذای عالی میل کنید. این خیابان یکی از مراکز خرید بزرگ رشت است. آدرس مرکز خرید منظریه در بلوار منظریه، حدفاصل بلوار امام تا بلوار نامجو است.

مرکز خرید دیلمان رشت

مرکز خرید دیلمان رشت یکی از مراکز خرید جدید رشت است که در مساحتی به‌اندازه 5000 متر ساخته‌شده است. این مرکز خرید بسیار لوکس و شیک است و به دلیل وجود هایپر مارکت گیلان مال که در طبقه اول مجموعه قرار دارد بسیار معروف است. می‌توانید در فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوری و … را پیدا کنید.

امکانات رفاهی موجود در مرکز خرید دیلمان شامل هایپرمارکت، فودکورت با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، غرفه‌های فست‌فود، سالن بازی‌های کامپیوتری گیم استار و غیره است.

این پاساژ جدید در خیابان شریعتی، بین میدان بسیج و بابکان واقع شده است.

خرید رشت_کاماپرس

مرکز خرید گلسار رشت

مرکز خرید گلسار یکی از پاساژهای معروف و از شیک‌ترین و مشهورترین مراکز خرید رشت محسوب می‌شود. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید و تفریحی است که شما در آنجا می‌توانید پس از خرید، در فودکورت این پاساژ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را میل کنید. می‌توانید در این مرکز خرید انواع بدلیجات، ساعت، لباس و … را تهیه کنید. در این مرکز خرید چند کافی‌شاپ نیز وجود دارد. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید رشت برای بانوان است فقط اجناس آن ازنظر قیمتی کمی بالاتر از جاهای دیگر است.

3 طبقه اول مرکز خرید گلسار شامل بوتیک‌ها، فروشگاه‌ها و کافه‌های جذاب می‌شوند و تنوع محصولات آن‌ برای همه مطلوب است. آدرس آن نیز در رشت، بلوار گلسار است.

خرید رشت_کاماپرس

مرکز خرید ایرانیان رشت

مرکز خرید ایرانیان هم در خیابان گلسار رشت قرار دارد. بهترین مراکز خرید در این خیابان هستند و این خیابان در زمینهٔ مرکز خرید حرف اول را در رشت می‌زند. مرکز خرید ایرانیان از 13 طبقه تشکیل‌شده است که دوطبقه آن واحدهای تجاری هستند. بهترین مانتوها در این مرکز خرید پیدا می‌شود که همین موضوع باعث شده این مرکز خرید بین خانم‌ها بسیار سرشناس باشد. شما می‌توانید انواع مانتو، لوازم‌آرایش، کیف و کفش، عینک و … را از بهترین برندها از این مرکز خرید تهیه کنید. به دلیل کیفیت و برند بودن، محصولات این مرکز خرید قیمت بالایی دارند.

آدرس مرکز خرید ایرانیان در گلسار، میدان باستانی شعار است.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپیوتوپین
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز