بورس امروز 7 اردیبهشت ماه 1401/ شاخص کل متعادل شد

لست سکند

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته هزار و 434 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 521 هزار و 432 واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل هزار و 377 واحد بالا آمد و به محدوده 411 هزار و 689 واحدی رسید. به نظر بازار بورس هم اکنون در شرایط تعادلی به سر می‌برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «رمپنا»، «کگل» و «شتران» روی شاخص کل بورس اثر زیادی داشتند. نمادهای «خگستر»، «شستا» و «خودرو» در صدر جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای امروز بورس بودند. امروز تمام نمادهای گروه مواد و محصولات دارویی و محصولات غذایی و آشامیدنی در محدوده سبز رنگ قرار گرفتند. امروز هم ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 239 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی روز جاری هم به نماد «فملی» مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «فولاد» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول را به ثبت رساندند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 12 هزار و 936 میلیارد تومان رسید. در پایان معاملات امروز بورس 242 نماد با رشد قیمت مواجه شدند و نرخ 235 نماد هم کاهش پیدا کرد.

وضعیت بازار بورس در هفته اول اردیبهشت ماه

مسعود میرزاباقری، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با اقتصاد آنلاین اعلام کرد که روند معاملات بورس در هفته اول اردیبهشت ماه متعادل بود و افت و خیز چشمگیری نداشت. همچنین گزارش عملکرد خیلی از شرکت‌ها در فروردین ماه مخابره شد اما این موضوع اثر چندانی روی بورس نداشت و گویا بازار اثرات این گزارش‌ها را از قبل پیشخور کرده بود. به همین دلیل غافلگیری چندانی در بورس اتفاق نیفتاد و روند نسبتا باثباتی در این بخش وجود داشت.

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز