بورس امروز 31 اردیبهشت ماه 1401/ شاخص کل ریخت

بازار بورس امروز روند کاهشی داشت و در واقع شاخص کل اصلاح خورد. در روز جاری شاخص کل بورس 15 هزار و 279 واحد کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 579 هزار و 697 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با افت 2 هزار و 439 واحدی مواجه شد و در محدوده 440 هزار و 184 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز منفی‌ترین نمادهای بازار، «پارس»، «کچاد» و «فولاد» بودند. ارزش معاملات کل بازار سهام امروز هم به 10 هزار و 301 میلیارد تومان رسید. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 447 میلیارد تومان پول از بورس بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول هم مربوط به نماد بوعلی، شرکت پتروشیمی بوعلی، بود. بعد از آن سهم‌های فوکا و فولاد بیشترین میزان خروج پول را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

وضعیت این روزهای بازار بورس

این روزها بازار معاملات بورسی در حوزه خودرو داغ است و براساس جدول زمانبندی این بازار، هفته آینده برخی از محصولات کرمان موتور و گروه بهمن در بازار بورس کالا عرضه خواهند شد. ضمن اینکه با توجه به تورم این روزها، خیلی از مردم به منظور حفظ ارزش پول خود، بورس را به عنوان منبع سرمایه گذاری مناسب انتخاب می‌کنند. امروز معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با ارسال یک پیامک به تمامی ایرانیان، از آن‌ها درخواست کرده که کد بورسی خود را در اختیار دیگران نگذارند. زیرا در صورت کلاهبرداری، مسئولیت هرگونه سو استفاده‌های احتمالی از کدهای بورسی برعهده دارندگان آن خواهد بود.

آریاک سفر

اطلاعات عمومی:

مطالبی درباره سهام وبملت

نماد وبملت متعلق به بنک ملت است و در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس عرضه می‌شود. هم اکنون ارزش بازاری سهام وبملت بیشتر از 81 هزار و 678 میلیارد تومان است. سهامداران عمده وبملت، دولت، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی ملت و صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم هستند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز