بازار بورس امروز 28 اردیبهشت 1401/ شپنا موثرترین نماد در ریزش شاخص کل

امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 11 هزار و 47 واحد کاهش پیدا کرد و به یک میلیون و 594 هزار و 976 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 5 هزار و 186 واحد کم شد و در محدوده 442 هزار و 623 واحدی ایستاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرمایه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «شپنا»، «شبندر» و «شتران» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات روز جاری بورس هم در حال حاضر به 7 هزار و 785 میلیارد تومان رسیده است. در روز جاری ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 330 میلیارد تومان پول از این بازار بیرون رفت. امروز سهام فملی بیشترین میزان خروج پول را تجربه کرد. بعد از آن‌ سهم‌های ومعادن و فولاد بیشترین میزان خروج پول را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اصلاح بازار بورس در روز جاری

روز گذشته شاخص کل بورس از محدوده یک میلیون و 600 واحدی عبور کرد، اما در روز جاری نتوانست در مرز یاد شده باقی بماند. در صورتی که شاخص کل در این مرز باقی می‌ماند و تثبیت می‌شد، معامله گران نسبت به ادامه رشد پرقدرت شاخص کل خوشبین می‌شدند. در این صورت سرمایه گذاران بیشتری وارد بازار می‌شدند و خرید انجام می‌دادند.

آریاک سفر

اما این اتفاق در آخرین روز از هفته پایانی اردیبهشت ماه 1401 رخ نداد و سرمایه گذاران بیشتری اقدام به فروش سهم خود کردند.

اطلاعات عمومی:

سهم کچاد را بشناسید

کچاد نماد معاملاتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو است که در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس به چشم می‌خورد. هم اکنون ارزش بازاری کچاد به 206 هزار و 465 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، سهامی عام، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، سهامی عام، و فولاد مبارکه اصفهان، سه سهامدار عمده کچاد هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز