بورس امروز 20 اردیبهشت 1401 / فملی شاخص کل را پایین کشید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با وجود اینکه امروز بورس میزبان یک عرضه اولیه بود، اما بازار هم نزول پیدا کرد. در روز جاری شاخص کل بورس 571 واحد در مقایسه با دیروز کاهش پیدا کرد و به مرز یک میلیون و 539 هزار و 527 واحدی رسید. اما شاخص کل هم وزن با رشد 2 هزار و 76 واحدی نسبت به روز قبل، در محدوده 428 هزار و 868 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فملی»، «کچاد» و «شپدیس» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به مرز 7 هزار و 24 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی بود و 90 میلیارد تومان دیگر هم از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول امروز مربوط به سهام خکاوه، شرکت سایپا دیزل، بود. بعد از آن سهام «تاپیکو» و «شبندر» بیشترین میزان خروج پول را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بورس تهران تحت تاثیر بازارهای جهانی

برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که هم اکنون فضای بورس تحت تاثیر شرایط جهانی قرار دارد. رضا بهرامی در این باره در گفت و گو با اقتصاد آنلاین بیان کرد که به نظر کاهش شاخص کل و بازار سرمایه کشور تحت تاثیر بازارهای جهانی بوده و به نظر ترس در این فضا حاکم شده است. در شرایط کنونی احتمال 10 الی 15 درصدی شاخص کل دور از انتظار نخواهد بود. احتمالا این اصلاح بازار بورس تا نیمه ابتدایی خردادماه ادامه پیدا خواهد کرد و بعد از آن روند صعودی معاملات از سرگرفته خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

اطلاعات عمومی:

اطلاعاتی درباره نماد کگل

کگل نماد بورسی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر است و در بازار اول، تابلوی اصلی، بورس عرضه می‌شود.

ارزش بازاری این سهم هم اکنون 253 هزار و 800 میلیارد تومان است. سهامداران عمده این شرکت، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، سهامی عام، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، سهامی عام، و فولاد مبارکه اصفهان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز