بهمن موتور از شاسی بلند دیگنیتی پرستیژ رونمایی کرد (ویدیو)

غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تهران 1401، غرفه ای است که بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خودش جذب کرده است و شاسی بلندی که چندی قبل مدیران این شرکت وعده عرضه آن را داده بودند نیز در آن رونمایی شده است. این شاسی بلند جدید که دیگنیتی پرستیژ نامیده شده از نظر طراحی بدنه و توان موتور تفاوت هایی با دیگنیتی پرایم دارد و انتظار می رود استقبال خوبی از این خودرو صورت بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیشرانه دیگنیتی پرستیژ قوی تر از دیگنیتی پرایم است و گیربکس متغیر پیوسته (CVT) نیز در آن حذف گردیده است. البته در داخل کابین تفاوت چندانی به چشم نمی خورد و می توان گفت شباهت کاملی با کابین دیگنیتی پرایم دارد؛ تنها تفاوت می تواند این باشد که پرستیژ به جلوآمپری دیجیتال مجهز شده است.

تامین نیروی پیشران دیگنیتی پرستیژ به یک موتور 2 لیتری توربوشارژری سپرده شده است که می تواند 228 اسب بخار نیرو و 355 نیوتن متر گشتاور تولید کند. یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد. به این ترتیب می توان گفت این محصول جدید قوی ترین خودرو شاسی بلندی خواهد بود که در بازار ایران مونتاژ شده است.

آریاک سفر

در ادامه ویدیویی از شاسی بلند دیگنیتی در نمایشگاه چین تماشا می کنیم:

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز