یکه تازی دنا پلاس با نام خزر در آذربایجان (ویدیو)

لست سکند

مدتی است که ایران خودرو شراکت با کمپانی خزر کشور آذربایجان را شروع کرده است و دنا و دنا پلاس را در خط تولید آن مونتاژ می کند. البته نام این خودروها به خزر SD و خزر LD  تغییر یافته و به پرفروش ترین خودروهای آذربایجان تبدیل شده اند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که گشت و گذار خزر LD  یا همان دناپلاس خودمان را در خیابان های باکو نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، از آغاز فعالیت کارخانه خزر در سال 2019، محصولات خانواده دنا به پرفروش ترین خودروها در بازار جمهوری آذربایجان تبدیل شده اند. قیمت مناسب و پایین تر در مقایسه با دیگر خودرهای صفر موجود در آذربایجان، هزینه نگهداری و قیمت کمتر لوازم یدکی و حضور گسترده تر از جمله دلایلی است که باعث شده است خزر SD و خزر LD  برای چند سال متوالی به پرفروش ترین خودروهای این کشور تبدیل بشوند.

آن طور که رسانه های آدربایجان اعلام کرده اند خزر SD و خزر LD  دارای قیمتی حدود 8200 تا 9400 دلار دارند و به عبارتی می توان گفت دنا و دنا پلاس به عنوان خودروهایی اقتصادی در آن بازار حضور دارند.

راز آسمان پایتخت

البته دنای ایران و دنای آذربایجان با هم تفاوت هایی نیز دارند که از آن جمله می توان به تغییر تزئینات طرح چوب به مشکی پیانویی، طراحی داخلی تریم چرم مشکی و گرمکن صندلی های جلو اشاره کرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

11 دیدگاه برای “یکه تازی دنا پلاس با نام خزر در آذربایجان (ویدیو)

  1. اسماعیل گفته:

    شکر خدا خودروهای ما مثلا سمند و دنا به جانبازان وخانواده های شهدای جنگ چهل و چهارروزه اهدا میشد جای شکر دارد که خودرو ساخت ما به آنها اهدا می‌شود ،رسمی های آذربایجان به خاطر جانبداری فرانسه از ارمنی‌ها راضی نشدند خودرو آنها را به مبارزان خود اهدا کنند درعوض محصول تولید کشور مسلمان را اهدا کردند پس ما می‌توانیم در منطقه خودرو وسایر محصولاتمان را عرضه کنیم

  2. حسین موسوی گفته:

    دنا و دنا پلاس با امکانات فول به قیمت کمتر از کوییک فروخته میشه.واقعا جای تاسف داره این همه هرج و مرج و گرانی در ایران

  3. محمد گفته:

    یعنی با قیمت دلار آزاد ۲۷۰ میلیون تومان و از آنجایی که مردمشان برایشان ارزشمندند تعرفه گمرکی ۸۰ تا ۹۵ درصد ندارند

  4. شروین گفته:

    من دناپلاس دارم همین امشب باطری ماشینم ترکید زنگ زدم میگم قسمت جعبه مثبت سر باطری ترکیده میگه قسمت راست رو نداریم و شامل گارانتی طلایی هم نمیشه فقط میتونیم بیاییم با جرثقیل ببریمتون که پول کرایه اثنپ ندید . واقعا دزدی چجوریه ۴ میلیون پول خدمات طلایی جدا از کارت طلایی دادم ولی…..

  5. حمید گفته:

    سلام. چرا حالا خزر گذاشتید. خزر اسم یکی از قوم های کشور آذربایجان هست که به ایران حمله کرده. مگه کاسپین اسم بدی بود که به آذربایجان معرفی نکردید. متاسفانه حساسیت فقط روی اسم خلیج فارس هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز