بهترین گوشی های شیائومی بازار تا 15 میلیون

شیائومی با سهم بازار 12 درصدی سومین برند پرفروش گوشی­ های هوشمند در جهان است. ارائه گوشی­ هایی با سخت­ افزار قوی، دوربین­ های با کیفیت و صفحه ­نمایش­های عالی در کنار قیمت مناسب نشان می­ دهد که این برند چینی در تولید تلفن­ های همراه همواره بر یک ویژگی خاص متمرکز نیست و این موضوع سبب شده طی سال­ های اخیر شیائومی در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت تکنولایف بهترین گوشی­ های شیائومی بازار تا 15 میلیون را معرفی و بررسی می­ کند:

1_گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

کیفیت دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل و دوربین جلو 16 مگاپیکسل است که قابلیت ثبت عکس ­هایی با نویز کم را دارد. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت است. صفحه­ نمایش این محصول 6.67 اینچ است که نمایشگر با کیفیت آن تماشا ویدیو و گیمینگ را لذت­ بخش می­کند. ایکس5 در برابر قطرات آب و گرد و غبار مقاوم بوده و به راحتی می­ توان بازی­ های سنگین را بر روی آن اجرا کرد. از مزیت­ های این گوشی می­ توان به سخت­ افزار قوی و شارژ سریع آن اشاره کرد به طوری که در 13 دقیقه می­ توان شارژ گوشی را به 50 درصد رساند.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 11 میلیون و 899 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2_گوشی موبایل شیائومی مدل Lite12 5G

کیفیت دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل و دوربین جلو32 مگاپیکسل است که قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K را دارد. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت و ظرفیت رم 8 گیگابایت است. 12 لایت صفحه­ نمایش 6.55 اینچی دارد و با نرخ نوسازی 120 هرتز سرعت پردازش بالا را به همراه دارد. این دستگاه برای انجام بازی­ های سنگین بی ­نظیر بوده و دربرابر قطرات آب و گرد و غبار مقاوم است. از مزیت­ های این گوشی می­ توان به سخت­ افزار قوی و شارژ سریع آن اشاره کرد.

قیمت این محصول 13 میلیون و 629 هزار تومان است.

3_گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro Speed 5G

کیفیت دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسل و دوربین جلو 16مگاپیکسل است. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت و ظرفیت رم 12 گیگابایت است. نوت 12 با صفحه­ نمایش 6.67 و رزولوشن خوب تصویری شفاف را به کاربر ارائه می­ دهد. این محصول با پردازنده 8 هسته ای مناسب بازی­ های سنگین است. 12 پرو در برابر قطرات آب مقاومت داشته و باتری قوی آن قادر است در صورت استفاده معمولی شارژ را تا دو روز حفظ کند.

قیمت این محصول 13 میلیون و 750 هزار تومان است.

4_گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 GT 5G

دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل و دوربین جلو 16 مگاپیکسل است که در روز می ­تواند عکس ­های باکیفیتی را ثبت کند. حافظه داخلی این دستگاه 256 گیگابایت و ظرفیت رم 8 گیگابایت است. ایکس 3 صفحه­ نمایش 6.6 اینچی دارد و روشنایی آن برای استفاده در فضای بیرون مناسب نیست. این محصول مناسب بازی­ های سنگین بوده و در برابر قطرات آب و گرد و غبار مقاوم است. از مزیت­ این گوشی می­ توان به مقاومت این گوشی در برابر خط و خش و شکستگی اشاره کرد.

قیمت این محصول 13 میلیون و 849 هزارتومان است.

5_گوشی موبایل شیائومی مدل 12X 5G

دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است که به لرزش­گیر اپتیکال مجهز شده و لرزش ­های ناخواسته دست را حذف می­ کند. کیفیت دوربین جلو 32 مگاپیکسل است. حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت و ظرفیت رم 8 گیگابایت است. این دستگاه صفحه­ نمایش 6.28 اینچ دارد. این محصول قادر است سنگین­ ترین بازی­ ها را اجرا کند و شارژ سریع آن باعث شده تا درکمتر از 40 دقیقه این گوشی از صفر به صددرصد شارژ برسد. از مزیت 12 ایکس می­توان به سبک وزن بودن آن اشاره کرد.

قیمت این محصول 15 میلیون و 959 هزارتومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز