بهترین گوشی های میان رده سامسونگ 2023 (آبان 1402)

قیمت گوشی سامسونگ-کاماپرس

برند تلفن همراه کره‌ای سامسونگ دیگر نیازی به معرفی ندارد. زیرا همه ما با این برند به طور کامل آشنایی داریم. سامسونگ نه تنها گوشی‌های پرچمدار فوق العاده‌ای تولید می‌کند بلکه گوشی‌های میان رده آن هم از تنوع قیمت و مدل خوبی برخوردار هستند. به طوری که می‌توانند هر سلیقه‌ای را شامل شوند. از آنجایی که برند سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده لوازم دیجیتالی است و سهم بسیار بزرگی در بازار تلفن‌های همراه دارد؛ به همین خاطر به خوبی می‌داند که چگونه طرفدارانش را همیشه از خود راضی نگه دارد. گوشی‌های میان رده این برند حتی ممکن است شباهت زیادی به گوشی‌های پرچم‌دار داشته باشند. به همین خاطر اگر به خوبی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ شناخت داشته باشید می‌توانید محصول مورد نظرتان را آسان‌تر پیدا کنید. تا پایان این متن با ما همراه باشید؛ زیرا می‌خواهیم بهترین گوشی میان رده سامسونگ را معرفی کنیم.

گوشی A54

به عنوان بهترین گوشی میان رده سامسونگ، گوشی A54 را به شما توصیه می‌کنیم. این گوشی جدیدترین عضو در خانواده A و همچنین جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳ است. این گوشی با ویژگی‌های بسیار خوبی که دارد، می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. از جمله ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به تراشه قدرتمند اگزینوس ۱۳۸۰، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد. با وجود ساختار بدنه خوب، این تلفن همراه می‌تواند تا عمق ۱ متری آب و در مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. همچنین این گوشی در برابر گرد و غبار مقاومت کاملی دارد. صفحه نمایش این گوشی از نوع Super AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ است که تصاویر با کیفیت و بی‌نظیر را به شما ارائه خواهد کرد.

قیمت گوشی سامسونگ-کاماپرس

درباره دوربین باید بگوییم که این گوشی دارای دوربین سه گانه است. دوربین سه گانه آن با حسگرهای ۵۰ مگاپیکسلی واید، ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو قادر است عکس‌های شگفت ‌انگیزی را برای شما ثبت کند. علاوه بر این دوربین سه گانه، گوشی آ ۵۴ دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که تصاویر باکیفیتی ثبت می‌کند. ضمناً، باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی و شارژر ۲۵ واتی این گوشی از دیگر ویژگی‌های مثبت آن به حساب می‌آید.

گوشی A34

یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ، بدون شک گوشی A34 است. این گوشی هوشمند، با قیمتی مناسب، ویژگی‌های نرم ‌افزاری و سخت‌ افزاری بسیار خوبی را دارد. شرکت سامسونگ با استفاده از یک نمایشگر بی‌نظیر، تلاش کرده است تا تمرکز کاربران را به سمت خود جلب کند. این نمایشگر Super AMOLED با اندازه ۶.۶ اینچ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، علاوه بر کیفیت تصویر فول اچ‌دی، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، این گوشی با داشتن گواهی IP67، مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق ۱ متری و به مدت ۳۰ دقیقه است. تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰، این گوشی را جزو بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ قرار می‌دهد. همچنین، عملکرد بسیار عالی و روان این گوشی، برای انجام کارهای روزمره بسیار مناسب است.

راز آسمان پایتخت

قیمت گوشی سامسونگ-کاماپرس

دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسل است که در شرایط نوری مناسب، تصاویر با کیفیت و گستره دینامیکی بالا را ثبت می‌کند. همچنین، با استفاده از دوربین اصلی، می‌توانید فیلم‌های ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را ضبط کنید. علاوه بر دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، این گوشی دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی به همرده دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات، از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

گوشی M54

طراحی این گوشی بسیار زیبا و ساده است و پنل پشتی آن با یک پوشش مات از پلاستیک ساخته شده است. دوربین‌ها به صورت مستقل از یکدیگر و عمودی پشت سر هم قرار گرفته‌اند. با این حال، این گوشی مقاومت در برابر نفوذ آب را ندارد و هیچ گواهی IP ندارد. در طرف دیگر، دکمه‌ها و درگاه USB-C مثل گوشی‌های دیگر سامسونگ است. بلندگوی مونو در قاب پایینی در کنار درگاه USB-C قرار دارد و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست قرار دارند. در سمت چپ نیز خشاب سیم‌کارت یا کارت حافظه قرار دارد، اما خبری از جک 3.5 میلی ‌متری نیست. نمایشگر سوپر امولد پلاس با نرخ تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در پنل جلویی قرار داشته و کیفیت بسیار خوبی دارد. رنگ‌ها با شادابی و عمق قابل توجهی به‌ نمایش گذاشته می‌شود و زاویه دید بسیار خوبی دارد.

قیمت گوشی سامسونگ-کاماپرس

در این محصول شرکت سامسونگ از یک دوربین با رزولوشن 108 مگاپیکسل برای دوربین اصلی استفاده کرده است. این دوربین در مقایسه با دوربین‌های 64 و 50 مگاپیکسلی که در سایر میان‌ رده‌های خود استفاده می‌کند، برتری خاصی ندارد. با این حال، در نور کافی و در طول روز می‌تواند تصاویر با کیفیت و جزئیات قابل توجهی را به شما ارائه دهد. همچنین، این گوشی دارای دوربین فوق ‌عریض 8 مگاپیکسلی است که در نور کم قابل استفاده نیست، اما با وجود نور کافی، می‌توان تصاویر قابل قبولی با آن گرفت. به علاوه، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز در این گوشی وجود دارد که هیچ استفاده به‌ خصوصی ندارد و تنها برای بالاتر بردن تعداد دوربین‌های گوشی استفاده می‌شود.

تراشه موبایل سامسونگ ام 54، اگزینوس 1380 است. با استفاده از این تراشه، گوشی عملکرد بسیار روانی در استفاده روزمره دارد و اپلیکیشن‌ها با سرعت بارگذاری می‌شوند. پردازنده گرافیکی گوشی گلکسی M54 در گیمینگ نیز عملکرد خوبی دارد، اما در برخی بازی‌های سنگین ممکن است با افت فریم مواجه شوید. یکی از مزایای مهم گوشی گلکسی M54، شارژدهی آن است؛ با باتری 6000 میلی‌ آمپری، گوشی تا 2 روز کامل با استفاده سبک دوام خواهد آورد.

گوشی M34

در این گوشی، صفحه نمایش با سایز 6.5 اینچ، نسبت به سایر گوشی‌های هم رده، بهترین سایز را دارد. این گوشی از صفحه نمایش Super AMOLED استفاده می‌کند و با نرخ تازه سازی 120 هرتز، قادر است تا 1000 نیت روشنایی داشته باشد. وضوح پیکسلی آن 2340 در 1080 است که کیفیت بسیار خوبی را برای تماشای محتواها فراهم می‌کند. برای حفاظت از این صفحه نمایش، از Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است که تا حدودی در برابر خط و خش مقاوم است. یکی از عوامل موثر در طراحی گوشی سامسونگ گلکسی M34، دوربین‌های بسیار قوی آن است. این گوشی دارای سه دوربین است که از لنزهای با کیفیت استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی دارای لنز 50 مگاپیکسل است و همچنین دو لنز 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار دارند. هر چند که اطلاعات دقیقی درباره کیفیت دوربین‌ها در حالت فیلمبرداری در دسترس نیست، اما تنها اشاره‌ای به پشتیبانی از LED flash، panorama و HDR شده است. همچنین، دوربین سلفی این گوشی دارای کیفیت 13 مگاپیکسل است و می‌توانید با آن فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰ انجام دهید.

قیمت روز گوشی-کاماپرس

باتری گوشی با ظرفیت 6000 میلی آمپر و شارژر 25 واتی، به شما امکان می‌دهد برای مدت طولانی از گوشی استفاده کنید و نیازی به شارژ مجدد در طول روز نداشته باشید. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 13 است که به شما امکان نصب و اجرای بازی‌های گرافیکی و جدید را می‌دهد. همچنین، شما قادر خواهید بود برنامه‌های مورد نیاز خود را بدون هیچگونه محدودیتی نصب کنید. در موبایل سامسونگ  M34از تراشه Exynos 1280 استفاده شده است که به عنوان یک ضعف برای این گوشی محسوب می‌شود. همچنین، ارتباط خوب سیستم عامل اندروید با پردازنده گرافیکی Mali-G68 می‌تواند در بهبود عملکرد برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده به شما کمک کند.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین گوشی‌های میان رده برند سامسونگ پرداختیم. خوشبختانه تلفن‌های همراه میان رده این برند نسبت به گوشی‌های پرچمدار از تنوع بیشتری برخوردار هستند. به همین خاطر انتخاب را کمی دشوار می‌کنند. به همین جهت ما تصمیم گرفتیم در این راهنمای خرید تلفن‌های همراه میان رده سامسونگ به شما گزینه‌های خوب را پیشنهاد دهیم. در پایان لازم است به این نکته اشاره کنیم که اگر قصد خرید و قیمت گوشی سامسونگ و دیگر برندهای معتبر جهان را دارید می‌توانید به فروشگاه فرنا مراجعه کنید. در فرنا امکان مشاهده و بررسی مشخصات و قیمت گوشی a54 و انواع تلفن همراه وجود دارد و خرید را برای شما بسیار آسان و لذت بخش می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز