بهترین کیبورد تسکو با کمترین قیمت کدام است؟

ژیوار

بهترین کیبورد تسکو با کمترین قیمت را می‌توان با هزینه‌ای در حدود 300 تا 500 هزار تومان خریداری کرد. این محصولات همگی امکان اتصال با کابل یو اس بی را فراهم می‌کنند و اغلب ضربه‌پذیری کلیدهایشان، 10 میلیون بار است. همچنین این کیبوردها با وزن کمی طراحی می‌شوند و ابعاد مناسبی دارند. کاربران می‌توانند کیبوردهای تسکو را برای انواع سیستم عامل‌های مختلف به کار ببرند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین کیبورد تسکو با کمترین قیمت را معرفی می‌کند.

کیبورد تسکو مدل TKM 8037

این مدل از کیبورد تسکو با 78 کلید طراحی شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمتی نزدیک به 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول، قابلیت استفاده برای تمامی لپ تاپ‌ها و رایانه‌های رومیزی را دارد و تعداد ضربه‌پذیری کلیدهای آن 10 میلیون‌بار است. همچنین این کیبورد که برای کاربرد مالتی مدیا، کارایی بالایی دارد؛ هفت کلید با عملکرد Fn و کابل 1.8 متری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمامی سیستم عامل‌های اندروید، لینوکس، مک، ویندوز و بوتیکس با این محصول سازگار هستند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کیبورد تسکو مدل TK 8012

این محصول با 104 عدد کلید و نشانگر ال ای دی طراحی شده است و قیمتی در حدود 300 هزار تومان دارد. در این کیبورد تسکو از 104 کلید مختلف استفاده می‌شود و وزن 430 گرمی آن، حمل و نقل آسان را فراهم می‌کند. همچنین این کیبورد دارای کابلی با طول 1.8 متر است و با سیستم عامل‌های لینوکس، مک و ویندوز سازگاری دارد.

کیبورد تسکو مدل TK 8015

این مدل از کیبورد دارای 104 عدد کلید است و با قیمتی در حدود 400 تا 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ضربه‌پذیری 10 میلیون باری دارد و همراه با نشانگر ال ای دی طراحی شده است. همچنین در این کیبورد تسکو طول کابل 1.8 متری به کار می‌‌رود. این محصول با سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مکس او اس سازگار است و امکان استفاده از آن برای انواع لپ تاپ وجود دارد.

کیبورد تسکو مدل TK 8027

این محصول تسکو با 103 کلید و تکیه‌گاه مچ دست ارائه می‌شود و با قیمت 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. طول کابل این کیبورد 1.8 متر و وزن آن نیز 650 گرم است. این کیبورد تسکو حروف حک‌شده فارسی نیز دارد و می‌توان ارتفاع آن را هم تنظیم کرد. همچنین این کیبورد تسکو از اتصال Plug & Play پشتیبانی می‌کند و بهترین انتخاب برای کاربرد خانگی است.

کیبورد تسکو مدل TK 7322 BT

این مدل از کیبورد تسکو با 100 عدد کلید و نوع اتصال بی‌سیم طراحی شده است و قیمتی در حدود 2 میلیون تومان دارد. این محصول امکان ضربه‌پذیری کلیدها را تا 10 میلیون بار فراهم می‌کند و ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بازدهی باتری این دستگاه تا 70 ساعت است. همچنین این کیبورد با سیستم عامل‌های ویندوز 7 تا 11 و مک، آی او اس یا اندروید سازگاری دارد. این محصول با چراغ نشانگر برای Num Lock و Caps Lock ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتسکوتکنولایفدیجی لند
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز