بهترین کرم شب لیفتینگ صورت برای سنین بالای ۴۰ سال + قیمت

کرم شب لیفتینگ-کاماپرس
ژیوار

صنعت زیبایی با ارائه محصولات جدید هرروز در حال پیشرفت است و کمپانی‌ها و شرکت‌های مختلف با تولید و عرضه کرم‌های جوان‌ساز و سفت کننده (لیفتینگ) روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازند و شادابی و طراوات پوست را به خانم‌ها و آقایان در تمامی رده‌های سنی هدیه می‌دهند. کرم‌های لیفتینگ، چین و چروک و افتادگی پوست را کاهش می‌دهد و بهترین زمان استفاده از آن برای سنین ۴۰ سال به بعد است.

کاماپرس در این گزارش ۵ کرم لیفتینگ بالای ۴۰ سال و مخصوص شب را معرفی می‌کند.

۱_کرم شب لیفتینگ سینره

کرم لیفتینگ سینره با خاصیت ضد افتادگی و ضد چروک، ترمیم کننده شبکه‌های پروتئین پوست و سرشار از پپتیدهای مؤثر، جهت کاهش افتادگی و رفع چروک‌های صورت یکی از بهترین کرم‌های موجود در بازار با قیمت تقریبی ۳۰۰ هزار تومان (در زمان تنظیم این گزارش) است.
برروی این کرم تست حیوانی انجام نشده و در توضیحات آن ذکر شده کرم لیفتینگ سیره بالای ۴۰ سال، علاوه بر ایجاد یک لایه الاستیک ظریف و محکم بر روی پوست در مدت بسیار کوتاه به بهبود افتادگی پوست کمک کرده و باعث می‌شود چین و چروک‌های صورت کوچک‌تر و محوتر شود و چهره جوان‌تر به نظر برسد. همچنین وجود مواد مهار کننده کلاژناز در این فرمولاسیون از تخریب پروتئین‌های پوست جلوگیری می‌کند. روش مصرف این کرم که مجوز سازمان غذا و دارو را دارد، بدین صورت است که هر شب بعد از تمیز کردن کامل صورت، مقداری از آن را روی پوست صورت و گردن بمالید.

کرم شب لیفتینگ-کاماپرس

بیشتر بخوانید: 

دریان سفر امید

۲_کرم سفت‌کننده و لیفتینگ پلزنت مدل ULTIMATE

این کرم که با حجم ۳۰ میلی در بازار موجود است، یکی از قوی‌ترین کرم‌های لیفتینگ برای رده سنی ذکره شده محسوب می‌شود. این کرم توسط LEONIC SCR ایتالیا فرموله و تولید می‌شود و ترکیباتی مانند روغن دانه آفتاب گردان، دایمتیکون و عصاره برگ کاملیا در آن استفاده شده است. از دیگر ویژگی‌های کرم لیفت پلزنت محرک کلاژن‌سازی و آبرسانی عمقی به سلول‌های پوست را می‌توان گفت. همچنین این محصول دارای خاصیت ضد چروک و ضد افتادگی است و روند ترمیم پوست را بهبود می‌بخشد.
نحوه استفاده آن بدین صرت است که باید بعد از شستن پوست، آنرا به سطح پوست بزنید و از مالیدن این کرم در اطراف چشم خودداری کنید. گفتنی است در فروشگاه‌های اینترنتی قیمت این کرم ۲۵۰ هزار تومان درج شده است.

کرم شب لیفتینگ-کاماپرس

۳_کرم شب لیفتینگ آلتیمیت نوویج بالای ۴۰ سال NovAge Ultimate

نوویج یکی از برندهای شرکت اوریفلیم است که در زمینه جوان‌سازی پوست صورت محصولات خوبی را به مشتری‌ها عرضه می‌کند. خانم‌های بالای ۴۰ سال و با انواع پوست به جز پوست‌های چرب مستعد جوش، می‌توانند هر شب از این کرم لیفت استفاده کنند.
کرم لیفت نوویج غنی شده با عصاره سلول‌های بنیادی گیاهی و حجم ۵۰ میل است. خاصیت آبرسانی قوی، سفت کردن پوست، بازگرداندن خاصیت ارتجاعی در پوست، از بین بردن چین و چروک و تغذیه پوست در بالاترین حد ممکن در زمان استراحت شب از دیگر ویژگی‌های آن شمرده می‌شود. با حدودا ۴۸۰ هزار تومان می‌توانید این کرم لیفتینگ محبوب خانم‌ها را خریداری کنید.

کرم لیفتینگ-کاماپرس

۴_کرم شب لیفتینگ و ضد چروک سرم وژتال ایوروشه

محصولات ایوروشه که سال‌هاست به برندی پر طرفدار تبدیل شده، در زمینه کرم‌های لیفت در رده‌های سنی مختلف هم محصولات خوبی دارد که برای بالای ۴۰ سال این مدل را به بازار عرضه کرده است.
در معرفی این محصول تاکید شده که ترکیب گیاهی قوی و ضد پیری آیس پلنت و آدامس اقافیا به کار رفته در این محصول موجب کاهش چین و چروک می‌شود و قدرت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. کرم ضد چروک و لیفتینگ شب سرم وژتال تولید برند تخصصی ایوروشه پوست صورت را سفت کرده و موجب احیا و افزایش نرمی و لطافت پوست می‌شود.
این کرم فاقد پارابن و رنگ است و به ترمیم بافت پوست و احیا آن کمک می‌کند. فروشندگان قیمت حدودی ۲ میلیون تومانی برای این کرم در نظر گرفته‌‌اند.

کرم شب لیفتینگ-کاماپرس

 

۵_کرم شب لیفتینگ و ضد چروک سوپریم لیفت اکتیو ویشی

کرم لیفتینگ ویشی، غیر چرب و غیر چسبنده بوده و برای انواع پوست قابل استفاده است. این کرم، باعث افزایش تولید کلاژن، الاستین و تسریع گردش خون سلولی می‌شود، علائم پیری پوست را به تعویق انداخته و بعد از طول درمان، پوستی جوان و شاداب را به ارمغان می‌آورد.
از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مرطوب کنندگی پوست، درمان چروک‌های عمیق، افتادگی پوست و ضد پیری اشاره‌ کرد. برخی فروشگاه‌های اینترنتی این کرم را تا ۳ میلیون تومان به فروش می‌رسانند.

کرم شب لیفتینگ-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : داروخانه روشاداروکدهلبخند شاپ
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان