بهترین چرخ گوشت کنوود + قیمت زمستان 1402

ژیوار

کنوود برندی پیشرو در تولید محصولات آشپزخانه و مرتبط با پخت و پز است. تمامی چرخ گوشت‌های این برند دارای سه صفحه ریز، متوسط و درشت بوده که با عملکرد بالا و موتور قدرتمند سخت‌ترین گوشت‌ها را چرخ می‌کند. کنوود به تولید محصولات با دوام و درجه یک مشهور است.

کاماپرس در این گزارش بهترین چرخ‌گوشت‌های کنوود را معرفی و بررسی می‌کند:

1_چرخ گوشت کنوود مدل MG474

توان 1500 واتی این دستگاه قادر است در هر دقیقه 1.5 کیلوگرم گوشت را چرخ کند. این محصول سه سری برای تهیه کبه و سوسیس داشته و می توان سوسیس را در دو ضخامت متفاوت تهیه کرد. بدنه این چرخ‌گوشت پلاستیکی بوده و جنس گلویی و سینی از فلز است. با آچار مخصوص این دستگاه می‌توان به راحتی قطعات را باز و بسته کرد. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فناوری سیستم معکوس و درپوش طلقی سینی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار اشاره کرد. این چرخ‌گوشت کوچک و جمع و جور بوده و فضا زیادی در آشپزخانه اشغال نمی‌کند.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 4 میلیون و 250 هزارتومان است.

دریان سفر امید

2_چرخ گوشت کنوود مدل MG470

این دستگاه با موتور 1500 واتی قدرتمند خود قادر است در هر دقیقه 2 کیلوگرم گوشت را چرخ کند. این محصول سه صفحه با سایزهای مختلف جهت تعیین شکل خروجی دستگاه دارد. بدنه این چرخ‌گوشت پلاستیکی بوده و از آلیاژ پرداخت شده با کیفیت در گلویی و سینی آن استفاده شده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به حالت برگردان گوشت و قیف مخصوص سوسیس آن اشاره کرد. پایه ضد لغزش این دستگاه مانع از تکان خوردن آن در حین کار می‌شود. این چرخ‌گوشت کم مصرف بوده و جا به جایی آن راحت است.

قیمت این محصول 5 میلیون و 100 هزارتومان است.

3_چرخ گوشت کنوود مدل MG510

این دستگاه با توان مصرفی 1600 وات می‌تواند در هر دقیقه 1.5 کیلوگرم گوشت را چرخ کند. این محصول جمع و جور با رنگ سیلور و طراحی خاص خود مناسب آشپزخانه‌های امروزی است. بدنه فلزی این چرخ‌گوشت در برابر خط و خش مقاوم بوده و درپوش طلقی شفاف سینی آن از ورود گرد و غبار جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌ این محصول می‌توان به فناوری سیستم معکوس اشاره کرد که در مواقعی که گوشت در دستگاه گیر کرده کاربرد دارد. این دستگاه سه سری برای تهیه سوسیس و کبه داشته که می‌توان سوسیس را در سایزهای مختلف در خانه درست کرد.

قیمت این محصول 5 میلیون و 145 هزارتومان است.

4_چرخ گوشت کنوود مدل MG700

قدرت 2000 واتی این دستگاه قادر است در هر دقیقه سه کیلوگرم گوشت را چرخ کند. بدنه این محصول از جنس آلومنیوم بوده که در کنار رنگ نقره‌ای و کیفیت ظاهری بالا برای استفاده در هر آشپزخانه ای مناسب است. این چرخ‌گوشت سه صفحه استیل در سایزهای ریز، متوسط و درشت دارد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم باز نشدن حرارتی و سیستم چرخش معکوس آن اشاره کرد. با ولوم چرخشی این دستگاه می‌توانید سرعت را کم و زیاد کنید. پایه ضد لغزش این محصول مانع از تکان خوردن آن حین کار می‌شود. این چرخ‌گوشت کم مصرف بوده و موتور کم صدایی دارد.

قیمت این محصول 5 میلیون و 200 هزارتومان است.

 

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز