بهترین پاوربانک انرجایزر کدام است؟ + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بهترین پاوربانک انرجایزر با توان خروجی کلی 22.5 واتی در اختیار کاربران قرار گرفته و با این ویژگی طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است. این محصول با ظرفیت‌های مختلفی عرضه شده که در تعیین قیمت آن نقش دارند و می‌توان با ظرفیت‌های مختلف پاوربانک‌های جذابی از این برند خریداری کرد. این محصولات اغلب برای استفاده همزمان چند دستگاه مناسب بوده و پورت‌های خروجی و ورودی متعددی دارند. قابلیت شارژ سریع را هم در این پاوربانک‌ها می‌توان پیدا کرد.

کاماپرس در این گزارش بهترین پاوربانک‌های انرجایزر را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

پاوربانک انرجایزر با مدل UE30057PQ

این پاوربانک با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 2 میلیون و 65 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با توان خروجی کلی 22.5 واتی تهیه شده و دارای یک پورت ورودی MicroUSB و یک پورت Type-C PD است. علاوه بر آن تعداد پورت خروجی این مدل پاوربانک انرجایزر نیز 3 عدد است که یک مدل آن تایپ سی و دو مدل دیگر آن یو اس بی هستند. این محصول 633 گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پاوربانک انرجایزر با مدل UE20012PQ

این پاوربانک انرجایزر دارای توان خروجی کلی 22.5 واتی بوده و با قیمت 1 میلیون و 647 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی داشته و دارای دو عدد پورت خروجی یو اس بی و یک پورت خروجی تایپ سی است. همچنین این محصول با پورت‌های ورودی یو اس بی و تایپ سی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

پاوربانک انرجایزر با مدل UE10064

افرادی که به دنبال محصول ارزان‌تری از این برند هستند می‌توانند سراغ این مدل با قیمت 892 هزار تومان بروند. این پاوربانک انرجایزر دارای ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی بوده و دو درگاه ورودی یو اس بی و سک درگاه تایپ سی دارد. همچنین این مدل دو درگاه خروجی یو اس بی داشته و از نشانگر ال ای دی استفاده می‌کند.

پاوربانک انرجایزر با مدل UE50000PQ

این پاوربانک انرجایزر با ظرفیت 50 هزار میلی آمپر ساعته طراحی شده و با قیمت 4 میلیون و 378 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین این مدل با گوشی‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و از نشانگر ال ای دی استفاده می‌کند. این محصول امکان شارژ همزمان 4 دستگاه را فراهم کرده و 2 پورت ورودی و 4 پورت خروجی دارد که شامل پورت‌های تایپ سی و یو اس بی هستند. علاوه بر آن، این پاوربانک انرجایزر توان خروجی کلی 22.5 اینچی داشته و امکان شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پاوربانک انرجایزر با مدل UE30001PQ

این مدل از پاوربانک انرجایزر با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی طراحی شده و با قیمت 2 میلیون و 267 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با تمامی دستگاه‌های موبایل و تبلت سازگاری داشته و دارای 4 پورت خروجی و 2 پورت ورودی است. همچنین توان خروجی کلی این مدل نیز 22.5 وات بوده و شدت جریان ورودی آن 2 آمپر در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفکالاتیکمقداد آی تی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز