بهترین هارد برای دوربین مداربسته کدام است؟

ژیوار

در دنیای شلوغ و تکنولوژیک امروز، کمتر مکانی پیدا می‌شود که در آن دوربین مداربسته نصب نشده باشد! در واقع تقریبا تمام صاحبان مشاغل و کسب و کارها و همینطور اماکن عمومی برای امنیت و کنترل بیشتر مجهز به دوربین‌های مداربسته هستند.

البته با نصب دوربین، نه فقط ایمنی و کنترل وضعیت ساده‌تر می‌شود، بلکه ذخیره‌سازی اطلاعات هم، ساده و مطمئن انجام می‌شود؛ برای اطمینان از ذخیره‌سازی درست اطلاعات باید به «هارد» دوربین‌های مداربسته، توجه کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از شرکت فراگسترالکترونیک، نماینده رسمی محصولات داهوا، هارد و ذخیره‌سازی فیلم و عکس، برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هارد گوشی یا لپتاپ به هر شکل آسیب دیده باشد. مسلما اینکه شما دیگر به فایل‌هایتان دسترسی نخواهید داشت، حتی اگر مشکلی برایتان پیش نیاید، احساس بسیار ناخوشایندی است. در مورد دوربین مداربسته نیز، همینطور است. هر آسیبی به‌ هارد وارد شود، خسارت جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت. پس در انتخاب دوربین مداربسته، باید به چگونگی پشتیبانی از میزان حافظه هارد، توجه کرد.

کدام هارد را باید انتخاب کرد؟

قبل از خرید سیستم دوربین مداربسته، اطلاعاتی نظیر نوع سوژه مورد نظارت، رزولوشن موردنظر، فریم ریت، تعداد دقیق دوربین‌ها و .. را به فرد نصاب بدهید. تا با استفاده از نرم‌افزارهای محاسبه فضای هارد، بتواند به شما در این امر کمک کند. نرم‌افزار دیسک کالکولیتر یکی از همین نرم‌افزارها است که با رفتن به قسمت‌های مختلف این نرم‌افزار، می‌توان امکاناتی نظیر وضوح تصویر، تعداد دوربین‌ها، فرمت فشرده‌سازی و … را پیاده کرد.

دریان سفر امید

چگونه از هارد دوربین مداربسته خود نگهداری کنیم؟

هارد به عنوان اجزای اصلی دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. هاردها گاهی حتی نسبت به ضربه کوچک حساس هستند. به همین خاطر باید از آن محافظت شود تا اطلاعاتی که در هاردمان ذخیره شد، از بین نرود. برای اینکار لازم است، هارد با پیچ‌هایی که در بدنه دستگاه ذخیره ساز است، به درستی پیچ شود و از هرگونه ضربه، خراش و رطوبت جلوگیری شود.

در پایان برای اینکه از هرگونه آسیب جدی در فضای هارد خود جلوگیری کنید، لازم است پیش از خرید دستگاه ذخیره‌ساز، از میزان فضایِ ذخیره و ظرفیت هارد اطلاعاتی کسب کنید.

دوربین‌های مداربسته هایک ویژن، آلباترون، اپتینا، تیاندی، مکسرون، ناظر و تجهیزات شبکه و پسیو از دیگر محصولات شرکت فراگسترالکترونیک هستند.

مرتبط با : فراگسترالکترونیک
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز