بهترین نرم افزار املاک و مستغلات چه ویژگی‌هایی دارد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

حسابداری املاک و مستغلات، مهم‌ترین اقدام برای بررسی شرایط املاک تحت تصرف سازمان‌ها و نهادها محسوب می‌شود. برای مثال، ارگانی مانند شهرداری، تعداد زیادی ملک یا زمین را در اختیار خود دارد که این مسئله بر روی ساختار مالی شهرداری‌ها تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. بنابراین اطلاع از وضعیت املاک و جزئیات مربوط به آن ضروری به نظر می‌رسد. اما چگونه می‌توان این کار را انجام داد؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرم افزار املاک و مستغلات محاسبان بهترین روش برای مدیریت این اموال است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در این مطلب، به بررسی بیشتر این نرم افزار و ویژگی‌های آن پرداخته می‌شود.

چرا باید از نرم افزار املاک و مستغلات استفاده کرد؟

سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف برای حفظ سرمایه خود ناگزیرند تا اموال غیرمنقول را مستندسازی کنند. این مسئله با توجه به تغییرات قانونی در حوزه اراضی و املاک، رشد روزافزون ارزش اقتصادی اموال و جلوگیری از خطرات احتمالی مانند تصرف، بسیار ضروری است.

این اقدام، کمابیش در سالیان اخیر توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها بزرگ به صورت دستی و فیزیکی انجام می‌شد. اما این مدارک و مستندها ممکن است به راحتی از بین رفته و یا مفقود بشوند. امروزه، با رشد و گسترش تکنولوژی‌های نوین، شیوه مدیریت اسناد نیز دچار دگرگونی شده است. بنابراین، بهترین روش برای ثبت، نگهداری و طبقه‌بندی انواع مختلف ملک استفاده از نرم افزار املاک و مستغلات است.

این نرم افزار، یک سامانه تحت وب است که به ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف اجازه می‌دهد که وضعیت ملک (تملیکی، استیجاری و…) به همراه تمامی تراکنش‌های انجام شده بر روی ملک را در حداقل زمان به ثبت برسانند. امنیت اطلاعات مالی، صرفه‌جویی در زمان، ارائه گزارش‌های جامع  و افزایش بازدهی از جمله مزایای استفاده از این نرم افزار است.

امکانات و ویژگی‌های نرم افزار املاک و مستغلات

املاک تحت تصرف سازمان‌ها ممکن است در طول زمان بارها توسط کارشناسان مختلف مورد ارزیابی قرار بگیرند. این کارشناسی‌ها تحت عنوان کارشناسی اجاره بها، ارزش سرقفلی، ارزش امتیازات و… در مراحل مختلف و با جزئیات زیاد صورت می‌گیرد. به علاوه، معمولاً املاک استیجاری یا تملیکی برخی سازمان‌ها مانند بانک‌ها و شهرداری‌ها دارای اطلاعات و جزئیات زیادی مانند نوع موجر، نوع استفاده، مبلغ ودیعه، شماره سند و… است. تمامی این اطلاعات به راحتی بر روی نرم افزار املاک و مستغلات ثبت شده و سازمان مربوطه می‌تواند از این اطلاعات خروجی دریافت کند. قابلیت ارائه آلارم در زمان فرا رسیدن تاریخ انقضای قراردادهای استیجاری از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است.

همچنین، امکان ثبت مشخصات کامل هر ملک به تعداد نامحدود، امکان تبدیل وضعیت‌های املاک به یکدیگر، امکان تعریف منطقه جفرافیایی برای املاک، قابلیت ثبت مصوبات عادی و بهسازی ملک و انکان محاسبه مبلغ کل املاک از جمله امکانات این نرم افزار است.

چه سازمان‌هایی به سامانه املاک نیازمندند؟

بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، سازمان‌های بزرگ دولتی یا خصوصی و شرکت‌های تولید، بازرگانی یا صنعتی به این نرم افزار برای مدیریت اموال غیرمنقول خود نیاز دارند. این نرم افزار توسط شرکت حساب رایان پارس تولید شده است.

این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده نرم افزارهای مالی و اداری است و توانسته سه رتبه یک را از شورای عالی انفورماتیک دریافت کند. علاقمندان به دریافت این نرم افزار می‌توانند با ثبت درخواست در وبسایت شرکت حساب رایان پارس و یا می‌توانند با تماس با دپارتمان فروش شرکت حساب رایان پارس از امکانات بیشتر این نرم افزار مدیریت املاک و مستغلات محاسبان آشنا شوند و نسخه دمو (Demo) این نرم افزار را مشاهده و ارزیابی فرمایند.

تلفن: 02187760 داخلی 224-225

انتهای پیام

مرتبط با : حساب رایان پارس
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز