بهترین مناطق برای خرید ویلا در نور + قیمت

خرید ویلا در نور
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نور یکی از شهرستان‌های شمال استان مازندران است که به دلیل بافت جنگلی و پوشش گیاهی خاص خود آب و هوای بسیار ایده‌‌آلی دارد.

نور با توجه به برخورداری از مناطق تفریحی و گردشگری با امکانات فراوان، در تمامی فصول میزبان مسافران و گردشگران زیادی است و به همین خاطر افراد زیادی با خرید ویلا در نور، به نوعی اقدام به سرمایه­‌گذاری می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی چهار منطقه برای خرید ویلا در نور ‌پرداخته است.

رویان

رویان بهترین منطقه برای خرید ویلا در نور است؛ چرا که این منطقه مجلل‌ آب و هوای مطبوع و ویلاهای بسیار شیکی دارد. خرید ویلا در رویان نوعی سرمایه‌گذاری کلان محسوب می‌شود؛ چرا که شرایط آب‌وهوایی و همچنین شرایط تفریحی و گردشگری این منطقه باعث شده که ارزش زمین و ویلا در آن روز به روز بیشتر شود. علاوه بر این، جاذبه‌های طبیعی فراوان این منطقه فرصت سفری لذت بخش از طبیعت رویان را در اختیار افراد قرار می‌دهد. به عنوان نمونه، آبشار آب پری یکی از جاذبه‌های طبیعی نزدیک شهر رویان بوده که فضای اطراف آن بسیار آرامش‌بخش است.

چمستان

این منطقه مملو از جاده‌های منتهی به جنگل و دریاچه است. از جاذبه‌های طبیعی آن می‌توان به دریاچه‌ الیمالات، جنگل کشپل، منطقه‌ کوهستانی لاویج و جنگل واز اشاره کرد. با خرید ویلا در چمستان امکان لذت بردن از طبیعت جنگل، دریا و دریاچه به طور همزمان وجود دارد. ویلاهای متعددی در متراژهای مختلف در چمستان در حال ساخت است و به همین خاطر معمولا چمستان یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید ویلای نسبتا ارزان قیمت در شمال محسوب می‌شود.

ونوش

ونوش، روستایی زیبا و توریستی است که از شمال به سواحل خزر، از جنوب به رشته کوه‌های البرز پوشیده از جنگل سرسبز و از غرب به رودخانه کلرود منتهی می‌شود. روستای ونوش در فاصله ۱۰ کیلومتری غرب شهرستان نور از کنار جاده فرعی منشعب به جاده ساحلی نور- نوشهر دسترسی دارد. جاده فرعی رویان به آبشار آب پری نیز به ونوش منتهی می‌شود. نزديك به ۲۰ شهرک از قبیل نوژن، احسان، ساحل آفتاب، شهرک دريا بيشه، ونوشه، البرز، بهاران، نارنج، دريا ويلا، رز، بنفشه، پامچال، سی‌بن، مرواريد، آرش، ياس و كاج شماره 1 در بافت جغرافيايي روستاي ونوش قرار دارند و به همین خاطر خرید ویلا در ونوش گزینه‌ مناسبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

به علاوه، ساخت سه یا چهار درياچه‌ مصنوعی در شهرك نوژن، احداث شهرک‌ها براساس اصول مهندسی فنی سازه و همچنین ضد زلزله بودن‌ سازه­‌ها در شهرک‌های نوژن، احسان و دريا بيشه جلوه‌ خاصی به منطقه بخشيده که باعث افزايش حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران شده است.

خرید ویلا در نور

حسن‌آباد

روستای حسن‌آباد در شمال غربی شهرستان نور واقع شده و به شهرستان‌ تنکابن و شهر چالوس نزدیک است. این منطقه از توابع بخش کجور است که براساس سرشماری انجام شده در سال ۱۳۹۵ از روستاهای با تراکم پایین جمعیت محسوب می‌شود، اما دسترسی خیلی خوب آن به شهرهای اطراف باعث شده که این روستا به مناطق توریستی با قابلیت سرمایه‌گذاری بالا تبدیل شود. حسن‌آباد از روستاهای ساحلی دریای خزر بوده که دارای یک بندر کوچک به همین نام است. این بندر اغلب برای صید ماهی، بارگیری و تخلیه کالاهای حمل و نقلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با تمام این اوصاف، روستای حسن‌آباد گزینه بسیار خوبی برای خرید ویلا در نور خواهد بود‌.

قیمت ویلا در نور

در جدول زیر چند نمونه آگهی خرید ویلا در نور را از سایت ملکی دلتا برایتان قرار داده‌ایم. متقاضیان خرید و اجاره خانه می‌توانند با جستجو در سایت ملکی دلتا خانه موردنظر خود را پیدا کنند؛ در غیر این صورت می‌توانند با ثبت درخواست خرید یا اجاره در سایت، از آژانس‌های عضو سایت دلتا کمک بگیرند.

متراژ (متر) سال ساخت قیمت کل (تومان)
190 نوساز 3,000,000,000
100 1402 1,800,000,000
80 نوساز 1,600,000,000

انتهای پیام

مرتبط با : دلتا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز