بهترین لپ تاپ ایسوس که با 30 میلیون تومان می توان خرید کدام است؟

لپ تاپ ایسوس با قیمت 30 میلیون تومانی در اکثر موارد با سری پردازنده core i5 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برای کاربرد عمومی و مالتی مدیا مناسب است. این محصول که در اکثر موارد سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی دارد، با ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی طراحی شده و ظرفیت حافظه رم آن 8 یا 16 گیگابایتی است.

کاماپرس در این گزارش بهترین لپ تاپ‌های ایسوس که با 30 میلیون تومان می‌توان خرید را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده است.

لپ تاپ ایسوس با مدل VivoBook 15 X1504

این لپ تاپ ایسوس دارای صفحه نمایشگر 15.6 اینچی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 15 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای ظرفیت حافظه رم 8 گیگابایتی بوده و از حافظه داخلی 512 گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، این محصول کاربرد عمومی و مالتی مادیا دارد. این لپ تاپ ایسوس با وزن 1.7 کیلوگرمی ارائه شده و ظرفیت باتری 42 وات ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این محصول با 10 هسته پردازشگر ارائه شده و پوشش نمایشگر مات دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ایسوس با مدل ExpertBook B1502CBA

این لپ تاپ ایسوس دارای ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی و ظرفیت رم 16 گیگابایتی بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 30 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول از سری پردازنده core i5 پشتیبانی کرده و نوع کاربرد آن عمومی و مالتی مدیا در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این لپ تاپ ایسوس صفحه نمایشی 15.6 اینچی را در اختیار علاقه مندان قرار می‌دهد و 1.69 کیلوگرم وزن دارد. ظرفیت باتری این لپ تاپ نیسز 42 وات ساعت عنوان شده است.

لپ تاپ ایسوس با مدل VivoBook x1502za

این محصول ایسوس با کاربرد عمومی و مالتی مدیا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 30 میلیون و 590 هزار تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ ایسوس دارای ابعاد نمایشگر 15.6 اینچی بوده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 1 ترابایت و 8 گیگابایت در نظر گرفته می‌شود. این لپ تاپ ایسوس از سری پردازنده core i5 استفاده می‌کند و وزن آن 1.7 کیلوگرم است. ظرفیت باتری به کار رفته در این مدل 42 وات ساعت بوده و از نوع باتری 3 سلولی لیتیوم یونی استفاده می‌کند.

لپ تاپ ایسوس با مدل VivoBook 15 A1504VA

این لپ تاپ ایسوس با ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 30 میلیون و 490 هزار تومان فروخته می‌شود. این محصول از سری پردازنده core i5 استفاده کرده و نمایشگری با ابعاد 15.6 اینچی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این لپ تاپ ایسوس با بازدهی باتری 1 تا 3 ساعته ارائه شده و قابلیت ارتقای حافظه داخلی را دارد.

لپ تاپ ایسوس با مدل VivoBook X1605ZA

این لپ تاپ ایسوس با کاربرد عمومی و مالتی مادیا عرضه شده و ابعاد نمایشگر 16 اینچی دارد. این محصول که با قیمت 30 میلیون تومان به فروش می‌رسد، دارای سری پردازنده core i7 بوده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 512 گیگابایت و 8 گیگابایت است. این محصول با وزن 1.88 کیلوگرمی ارائه شده و پوشش نمایشگر ماتی دارد. علاوه بر آن، این لپ تاپ ایسوس با ظرفیت باتری 42 وات ساعتی عرضه شده و محصولی ارتقا یافته است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوسلپتاپیفایلیپکلیون کامپیوترمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز