پرفروش ترین لپ تاپ لنوو 10 میلیونی بازار کدام است؟

لپ تاپ لنوو با قیمت 10 میلیون تومان با چند مدل مختلف در بازار موجود است که پرفروش‌ترین محصولات آن معمولا ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی دارد. این محصولات که برای استفاده عمومی و مالتی مدیا مناسب هستند دارای نور پس زمینه ال ای دی بوده و ظرفیت باتری نسبتا مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. علاوه بر آن، این محصولات با صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه شده‌اند و کمتر از 2 کیلوگرم وزن دارند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های 10 میلیونی لنوو را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

لپ تاپ لنوو با مدل V15 N4020

این مدل از لپ تاپ لنوو برای کاربرد عمومی و مالتی مدیا مناسب بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول که صفحه نمایشی 15.6 اینچی دارد دارای ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بوده و ظرفیت باتری 35 وات ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول 1.85 کیلوگرم وزن داشته و نرخ نوسازی آن 60 هرتز در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن، این لپ تاپ دارای نور پس زمینه ال ای دی بوده و نوع پردازنده گرافیکی آن یکپارچه است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ لنوو با مدل IdeaPad N4020

این لپ تاپ لنوو با سری پردازنده Celeron در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با قیمت حدودی 10 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. این محصول که ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و ظرفیت رم 4 گیگابایتی دارد با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه شده و کاربرد آن برای کارهای عمومی و مالتی مدیا در نظر گرفته می‌شود. این محصول لنوو 1.5 کیلوگرم وزن داشته و ظرفیت باتری آن 42 وات ساعت است.

لپ تاپ لنوو با مدل V15 N4500

این محصول لنوو با ظرفیت حافظه داخلی 256 یا 128 گیگابایتی و حافظه رم 4 یا 8 گیگابایتی عرضه شده و هزینه تمام مدل‌های آن با حافظه‌های مختلف در حدود 10 تا 12 میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. این مدل لپ تاپ نیز دارای سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و از سری پردازنده Celeron بهره می‌برد. این محصول که کمتر از 2 کیلوگرم وزن دارد دارای پوشش نمایشگر مات بوده و ظرفیت باتری 38 وات ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لپ تاپ لنوو با مدل IdeaPad 3 151GL05 N4020

این مدل از لپ تاپ لنوو که با حافظه داخلی 1 ترابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده نزدیک به 11 میلیون تومان قیمت دارد و از سری پردازنده Celeron استفاده می‌کند. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و وزن 1.7 کیلوگرمی دارد. علاوه بر آن، این مدل با ظرفیت باتری 35 وات ساعتی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و علاوه بر درگاه کارت خوان، دارای درگاه HDMI و بلوتوث داخلی نیز هست.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفلپتاپیفایلنوولیپکلیون کامپیوتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز