مناسب ترین گوشی برای پخش موسیقی کدام است؟

لست سکند

مناسب‌ترین گوشی برای پخش موسیقی را در دل گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و اپل می‌توان پیدا کرد. توجه به این مسئله اهمیت دارد که برای خرید گوشی با کیفیت صدای بالا نیازی نیست که حتما سراغ پرچمداران بازار رفت و یا حتما اپل خرید. گوشی‌های اندرویدی 10 عنوان اول لیست دگزومارک را از نظر کیفیت صدا به دست آورده‌اند و در دل این محصولات می‌توان تنوع بالایی را دید.

کاماپرس در این گزارش مناسب‌ترین گوشی برای پخش موسیقی را با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی Mi 10s گوشی برای پخش موسیقی

این گوشی به عنوان یکی از پرچمداران شیائومی به حساب می‌آید که اسپیکرهای گوشی مطلوب و باکیفیتی دارد. این گوشی برای پخش موسیقی گزینه‌ای عالی بوده و در زمانی که عرضه شده (سال 2021) به عنوان قوی‌ترین گوشی از نظر عملکردهای صوتی در بین گوشی‌هایی که در آزمایش دگزومارک شرکت داشته‌اند، انتخاب شده است. این محصول علاوه بر عملکردی پویا و مناسب دارای صدایی فراگیر بوده و در ارتقا قدرت و دقت باس در پخش موسیقی الکترونیکی و هیپ هاپ نقش دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ A54 گوشی برای پخش موسیقی

یکی از گزینه‌های مناسبی که برای پخش کردن موسیقی می‌توان مد نظر داشت گوشی آ 54 سامسونگ است. این گوشی میان رده دارای اسپیکرهای استریو باکیفیت بوده و می‌تواند صدا را با وضوح و بلندی بیشتری پخش کند. گوشی آ 54 قابلیت‌هایی برای شخصی سازی صدا داشته و از این جهت می‌تواند برای بسیاری از افراد جالب باشد. در سری گوشی‌های آ بهترین گوشی از نظر اسپیکر را می‌توان این مدل دانست.

گوشی اپل آیفون 15 پرو مکس گوشی برای پخش موسیقی

به طور کلی نسخه پرومکس 2023 بین مدل‌های مختلف گوشی اپل جایگاه بالاتری از نظر کیفیت صدا داشته و سیستم بلندگوی استریو هیبریدی دارد. در گوشی آیفون 15 پرومکس بلندگوی اختصاصی در پایین با earpiece (بلند گویی که در آن شنیدن صدا و گفت و گو از طریق گوشی مورد نظر اتفاق می‌افتد) با یک دیگر یک جفت استریو را می‌سازند. این محصول برای شنیدن صدا مقداری از کانال مخالف را با صدای بسیار کمتر نیز پخش می‌کند.

گوشی گیمینگ پوکو با مدل F4 GT گوشی برای پخش موسیقی

این گوشی برای پخش موسیقی گزینه‌ای عالی به حساب می‌آید و تراشه‌ای پرچمدار را درون خود جای داده است. این محصول امتیاز 128 را در تست صدای دگزومارک به دست آورده که امتیاز خوبی بوده و آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده با اسپیکر قوی معرفی می‌کند. علاوه بر آن، این محصول یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ضبط صدا نیز در نظر گرفته می‌شود. این گوشی نسبت به گوشی‌های پوکو دیگر کیفیت صدای بهتری داشته و دارای یک سیستم بلندگوی استریو با 4 بلندگوی واقعی است.

گوشی سامسونگ اس 23 اولترا گوشی برای پخش موسیقی

این محصول با اینکه جک هدفون ندارد اما بلندگوهای استریوی بسیار قوی داشته و می‌تواند کیفیت بالایی را عرضه کند. این محصول با بلندی صدا و باس کاملا رضایت بخش عرضه شده و نت‌های بالا را به خوبی پخش می‌کند. این گوشی برای پخش موسیقی یکی از انتخاب‌های عالی به شمار می‌آید. در این محصول امکان شنیدن همزمان با دو دستگاه بلوتوثی مانند هدفون‌های بی سیم وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالااپلسامسونگشیائومیکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز