ارزان ترین گوشی دکمه ای بازار کدام است؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

برای خرید گوشی دکمه ای ارزان‌ترین نمونه‌هایی که می‌توان پیدا کرد مربوط به گوشی‌های جی ال ایکس هستند. البته از برندهای دیگری مانند آلکاتل و داکس نیز می‌توان محصولاتی مناسب پیدا کرد. معروف‌ترین گوشی‌‎های دکمه دار نیز مربوط به برند نوکیا هستند که قیمت‌های بیشتری را در محصولات آن می‌توان پیدا کرد. این گوشی‌ها اغلب دارای دو سیمکارت بوده و ظرفیت باتری مناسبی دارند. علاوه بر آن، دارای اینترنت 2G بوده و قابلیت استفاده از بلوتوث را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش ارزان ترین گوشی دکمه ای در بازار را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مدل T352 گوشی دکمه ای جی ال ایکس

این گوشی دکمه ای جی ال ایکس همراه با یک دوربین 0.08 مگاپیکسلی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 438 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 1800 میلی آمپر ساعتی داشته و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این گوشی دکمه ای حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی داشته و به طور کلی 95 گرم وزن دارد. سایز صفحه نمایش این محصول 1.77 اینچ در نظر گرفته شده و امکان استفاده از شبکه اینترنت 2G آن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی دکمه ای داکس با مدل B141

این گوشی دکمه ای با 32 گیگابایت حافظه داخلی و رم عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 485 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که سایز صفحه نمایش 1.8 اینچی داشته و از ظرفیت باتری 1000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند، یک دوربین با کیفیت 0.08 مگاپیکسل را در اختیار کاربران قرار داده و محصولی دو سیمکارته است. این گوشی دکمه ای از شبکه اینترنت 2G پشتیبانی کرده و نوع باتری قابل تعویض توسط کاربر دارد.

گوشی دکمه ای آلکاتل با مدل 1069

این گوشی دکمه ای آلکاتل با سایز صفحه نمایش 1.8 اینچی در اختیار کاربران قرار گرفته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 729 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 1030 میلی آمپر ساعتی داشته و از اینترنت 2G پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای دوربین پشت و هندزفری سیمی بوده و ساختار بدنه پلاستیکی دارد.

گوشی دکمه ای جی ال ایکس با مدل جنرال لوکس 110

گوشی دکمه ای دیگری که با دو سیمکارت فعال و قیمت 735 هزار تومان می‌توان خریداری کرد، این مدل از گوشی جی ال ایکس است. این محصول با دوربین پشت VGA ارائه شده و سایز صفحه نمایش 1.77 اینچی دارد. علاوه بر آن، این گوشی با ظرفیت باتری 800 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و بدون حافظه رم است. صفحه نمایش رنگی، چراغ قوه و بازی پیش فرض از دیگر قابلیت‌های این محصول به حساب می‌آید.

گوشی دکمه ای جی ال ایکس با مدل F8 Plus

این محصول با ظرفیت باتری 1600 میلی آمپر ساعتی عرضه شده و با قیمت 790 هزار تومان به فروش می‌رسد. این گوشی بدون ظرفیت حافظه داخلی و رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و دوربین پشت نیز ندارد. سایز صفحه نمایش این مدل 1.77 اینچ بوده و محصولی دو سیمکارته است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفجی ال ایکسکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز