بهترین تبلت شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی

در اغلب موارد تبلت شیائومی با حافظه داخلی 128، دارای حافظه رم 4 تا 8 گیگابایتی بوده و استفاده از آن برای کاربردهای مختلف مناسب است. البته این تبلت‌ها بدون سیمکارت عرضه می‌شوند و قابلیت استفاده از آن‌ها برای تماس تلفنی مقدور نیست. این تبلت‌ها اغلب قابلیت نمایش رنگ‌های زیادی را داشته و صفحه نمایشی باکیفیت دارند که به همین جهت انتخابی مناسب برای طراحی به حساب می‌آیند.

کاماپرس در این گزارش بهترین تبلت‌های شیائومی با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و بدون سیمکارت را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

Redmi Pad SE تبلت شیائومی

این تبلت شیائومی که با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی عرضه شده، صفحه نمایشی 11 اینچی دارد و با ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده است. این تبلت دارای کیفیت دوربین پشت 8 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این محصول که بدون سیمکارت عرضه شده دارای نرخ تازه سازی 90 هرتز بوده و به طور کلی 478 گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

Redmi Pad تبلت شیائومی

این تبلت شیائومی همراه با کیف و گلس عرضه می‌شود و صفحه نمایش 10.61 اینچی دارد. این محصول شیائومی که حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی را ارائه می‌کند، برای کاربرد عمومی، طراحی و حتی گیم مناسب بوده و ظرفیت باتری 8000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول بدون سیمکارت بوده و قابلیت شارژ سریع 18 واتی را عرضه می‌کند.

Pad 5 تبلت شیائومی

این تبلت شیائومی با ظرفیت باتری 8720 ارائه شده و سایز صفحه نمایش 11 اینچی دارد. این محصول با کیفیت دوربین پشت 13 مگاپیکسلی و کیفیت دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و علاوه بر ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارای حافظه رم 6 گیگابایتی است. این تبلت شیائومی می‌تواند 1 میلیون رنگ را نمایش دهد و بدون سیمکارت ارائه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاشیائومیکالاتیکمقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز