پرفروش ترین دسته بازی ایکس باکس 360 با قیمت 1 میلیونی

دسته بازی ایکس باکس 360-کاماپرس
لست سکند

پرفروش‌ترین دسته بازی ایکس باکس 360 با قیمت 1 میلیون تومانی، اغلب بدون قابلیت شارژ شدن عرضه شده و محصولی ساده است که برای تمام سلایق قابلیت استفاده دارد. این دسته بازی معمولا با باتری ارائه می‌شود و وزن آن بسیار اندک بوده و لذا برای همه سنین کارایی لازم را فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین دسته بازی‌های ایکس باکس 360 با قیمت 1 میلیون تومانی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

مدل xpa 2024 دسته بازی ایکس باکس 360

این دسته بازی علاوه بر ایکس باکس 360 برای سیستم عامل ویندوز و اندروید نیز قابل استفاده بوده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 125 هزار تومان به فروش می‌رسد. از امکانات سخت افزاری این محصول می‌توان به دانگل مخصوص pc اشاره کرد. این دسته بازی ایکس باکس قابلیت شارژ شدن نداشته و دو عدد از آن با هم به فروش می‌رسند.

مدل xpa 2024 دسته بازی ایکس باکس 360-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

دسته بازی ایکس باکس 360 مدل AR3

این دسته بازی ایکس باکس تنها یک عدد بوده و با قیمت 1 میلیون و 79 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول طرحی ساده داشته و از دو باتری قلمی استفاده می‌کند. کیفیت این دسته بازی با اینکه مناسب عنوان شده اما در استفاده طولانی مدت، ممکن است زود خراب شود.

دسته بازی ایکس باکس 360 مدل AR3-کاماپرس

مدل wireless controller دسته بازی ایکس باکس 360

این دسته بازی ایکس باکس قابلیت شارژ شدن داشته و با قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول یک قلم بوده و دکمه‌هایی کاربردی و مناسب برای انواع بازی دارد. علاوه بر آن، کلید چهار طرفه برای راحتی حرکت نیز بر روی آن قرار گرفته و امکان استفاده از ویبراتور را فراهم می‌کند. این دسته بازی ایکس باکس دارای آنالوگ است.

مدل wireless controller دسته بازی ایکس باکس 360-کاماپرس

دسته بازی ایکس باکس 360 مدل Slim

این دسته بازی با وزن 265 گرمی عرضه شده و با قیمت 1 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول 1 قلم بوده و امکان استفاده از بلوتوث را فراهم می‌کند. علاوه بر آن این دسته بازی ایکس باکس همراه با خشاب باتری مخصوص عرضه شده است.

دسته بازی ایکس باکس 360 مدل Slim-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالامقداد آی تی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز