بهترین فرصت برای خرید سهام را از دست ندهید

تداوم ریزش‌های شاخص کل تا دو روز گذشته و نگرانی مردم باعث شده تا دولت درباره این بازار برنامه ریزی کند و زمینه بهبود آن را فراهم کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، میرفیض فلاح شمس، عضو شورای عالی بورس، در جلسه با مدیران هلدینگ‌ها به برنامه رئیس جمهور و وزیر اقتصاد برای بهبود روند معاملات بورس اشاره کرده است. به گفته میرفیض فلاح شمس، ریاست جمهوری و وزارت اقتصاد حمایت از بازار سرمایه را جزو اصلی‌ترین اولویت‌های خود قرار داده‌اند. این امر باعث شده تا مسئولان ارشد کشور به دنبال بازگردندان رونق و اعتماد بازار سرمایه کشور شوند و زمینه ورود دوباره نقدینگی‌های سرگردان را به آن فراهم کنند.

فلاح شمس معتقد است که وجود بازار سرمایه برای توسعه اقتصادی کشور مهم است. در واقع این بخش تامین مالی بنگاه‌ها را سریع‌تر می‌کند و در نهایت از طریق ایجاد شفافیت، باعث قیمت گذاری واقعی کالاها و دارایی‌های مالی خواهد شد. به گفته این عضو شورای عالی بورس، اخیرا وزیر اقتصاد برنامه مدونی را برای حمایت از بازار سرمایه ارائه کرده که با توجه به آن احتمالا بار دیگر شاهد بازگشت ثبات و اعتماد به بازار خواهیم بود. البته وی به این موضوع هم اشاره کرده که منظور از بهبود اوضاع بازار، رشد افسار گسیخته قیمت‌ها مانند سال 1399 نیست. اکنون حاکم شدن فضایی منطقی همراه با جشم انداز مثبت نسبت به عملکرد خوب شرکت‌ها مدنظر است.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط مناسب برای خرید سهام

در حال حاضر بسیاری از سهم‌ها ارزنده هستند. اکنون P به E تعداد زیادی از شرکت‌ها به کمتر از پنج و بانک‌ها به چهار رسیده است. همچنین برخی از بانک‌ها وضعیت مناسبی برای سرمایه گذاری دارند و این اتفاق شرایط خوبی برای سرمایه گذاران محسوب می‌شود. با این وجود هنوز هم سرمایه گذاران از خرید اجتناب می‌کنند. شاید این عامل به شایعات و ابهامات موجود در بازار بازمی‌گردد که باید آن‌ها را کنار گذاشت.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز