بهترین عطر زنانه ورساچه مناسب روزهای گرم + قیمت

ژیوار

ورساچه، برندی پرطرفدار است که برای هر جنسیت‌ و هر فصل محصولی جذاب دارد. عطرهای خنک و زنانه ورساچه گزینه‌ای جذاب و لوکس برای فصل تابستان به شمار می‌آیند که انواع متنوع ان در فروشگاه‌های اینترنتی قابل دسترسی است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین عطر زنانه ورساچه مناسب روزهای گرم می‌پردازد.

1-عطر برایت کریستال ابسولو ادو پرفیوم زنانه

عطر کریستال ورساچه که آن را به نام عطر ورساچه صورتی می‌شناسیم در سال 2013 به بازار عرضه شد. رایحه این عطر خنک و شیرین به گروه بویایی گلی‌میوه‌ای تعلق دارد. نت‌های ابتدایی این رایحه را انار، یوزو (نوعی از مرکبات) و ترکیبات یخی تشکیل می‌دهند؛ سپس نت‌های میانی شامل مگنولیا، گل صدتومانی و نیلوفر آبی خود را نشان می‌دهند و پس از آن نوبت به نت‌های پایه می‌رسد که ترکیبی از گل‌های میوه‌ای، ماهون و مشک هستند. این عطر با غلظت ادوپرفیوم در حجم 90 میل حدوداً 6 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد و ماندگاری آن روی پوست بین 6 تا 8 ساعت است که عدد بالایی برای یک ادوپرفیوم به حساب می‌آید. پخش بوی آن نیز ملایم است و چندان اغراق‌شده نیست. این موضوع باعث شده این عطر برای محیط‌های کوچک، دورهمی‌های دوستانه و استفاده در محیط کار مناسب باشد. این عطر در غلظت ادوتویلت نیز در بازار موجود است که هزینه‌ای کمتر از این مقدار و درحدود 5 میلیون تومان دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

2- عطر زنانه ورساچه اروس پور فم

برند ورساچه، ادکلن اروس پور فم را در سال 2014 به بازار معرفی کرد. این ادوپرفیوم شیرین و خنک در گروه بویایی گلی چوبی مشکی قرار می‌گیرد. رایحه این عطر را نت‌های ترنج ، لیمو ترش و انار افتتاح می‌کنند. پس از مدتی رایحه یاس، گل صدتومانی و شکوفه لیمو ترش فضا را پر می‌کند و در انتها رایحه مشک، چوب صندل سفید، روایح چوبی و آمبروکسان باقی می‌ماند. این ادوپرفیوم پخش بو و رایحه قابل قبولی دارد و برای مصرف روزنه خانم‌ها در فصل گرم مناسب است. شیشه محتوی 100 میلی‌لیتر از این ادوپرفیوم را می‌توان با قیمت حدوداً 6 میلیون تومان خریداری کرد.

3- ادوتویلت رد جینز

عطر زنانه ورساچه رد جینز در سال 1994 در فهرست عطرهای زنانه برند ایتالیایی و محبوب ورساچه قرار گرفت. رایحه این عطر خنک که متعلق به گروه بویایی گلی میوه‌ای است، با رایحه فریزیا، انگور فرنگی سیاه، هلو و زردآلو آغاز می‌شود؛ پس از دقایقی نت‌های عطر گل رز، بنفشه، زنبق، گل یلانگ و نیلوفر آبی به مشام می‌رسد و در انتها نت‌های پایه مشک، وانیل و چوب صندل سفید استشمام می‌شود. ادوتویلت رد جینز را در شیشه قرمز رنگی با حجم 75 میلی2لیتر می‌توان با قیمت 2 میلیون و 750 هزار تومان خریداری کرد. ماندگاری و پخش بوی این عطر آن را برای استفاده در مراسم‌ها و قرارهای مختلف مناسب می‌کند.

4- پورفمه دیلن پرپل ادو پرفیوم

ادوپرفیوم پور فمه دیلن پرپل عطری خنک با رایحه گلی میوه‌ای است. نت‌های ابتدایی رایحه این عطر را ترنج، نارنج و گلابی تشکیل می‌دهند، در ادامه نوبت به فریزیا، ماهونیال و پومارز می‌رسد و درنهایت نیز سدر ، ترکیب ایزو ای سوپر، آمبروکسان، درخت بلامبرا، سیلکولید از رایحه این عطر بر جا خواهد ماند. این ادوپرفیوم در بسته‌بندی 100 میلی‌لیتری به قیمت 7 میلیون و 700 هزار فروخته می‌شود. این عطر شیرین و خنک پخش بو و ماندگاری متوسطی دارد و برای موقعیت‌های دوستانه و قرارهای عاشقانه مناسب است.

 

5-  عطر زنانه ورساچه ورسنس

ادوتویلت ورساچه ورسنس در سال 2009 به بازار عرضه شد. این عطر خنک، رایحه‌ای چوبی گلی مُشکی دارد که خود را ابتدا در نت‌های ترنج، نارنگی ماندارین، انجیر، مرکبات و هلو، سپس با نت‌های یاس، هل، گل سوسن و نیلوفر آبی و در انتها در روایح مشک، سدر، چوب صندل سفید و درخت زیتون نشان می‌دهد. این ادوتویلت زنانه شیرین برای استفاده روزمره و محافل دوستانه در فصل گرم مناسب است. شیشه حاوی 100 میلی‌لیتر از این ادوتویلت را می‌توان به قیمت 5 میلیون و 500 هزار تومان خرید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران پرفیومزدوتیساعطریشو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان