بهترین شهرهای اروپایی برای سفر در بهار

ژیوار

در ماه‌های مارس، آوریل و به ‌ویژه می، برخی از نقاط اروپا بهترین گزینه برای سفر می‌شوند به علت: آب و هوای مطبوع، جمعیت قابل کنترل، و نرخ مناسب اتاق. فصل بهار در اروپا به سادگی جادویی است. بعلاوه، با ازدحام کمتر توریست، آب و هوای دلپذیر و قیمت‌های فصل شانه این تجربه را خواهید داشت. از دهکده‌های کوهستانی گرفته تا جزایر مدیترانه، در اینجا 5 مورد از بهترین مقاصد تعطیلات بهاری اروپا را برای سفر در این فصل آورده ایم. به گزارش کاماپرس به نقل از ژیوار، پس اگر قصد شرکت در تور اروپا بهار 1401 را دارید، احتمالا این مقاله برای شما مفید باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

1. پروونس، فرانسه

مزرعه اسطوخودوس پروونس فرانسه

از پاریس تا پروونس، فرانسه یک مقصد کلاسیک اروپا در فصل بهار است. بهترین زمان برای گشت و گذار در این کشور، بهار قبل از رسیدن شلوغی و گرما با تابستان است.  با شرکت در تور فرانسه، می‌توانید مزارع وسیع اسطوخودوس، تاکستان‌های سرسبز، جنگل‌های کاج و باغ‌های زیتون پروونس را ببینید.دهکده‌های بالای تپه‌هایی مانند گوردس و منربس را در کوه‌های لوبرون کشف کنید، کاخ قرون وسطایی پاپ در آوینیون را کاوش کنید، و در شهرهای ساحلی پر زرق و برق کن و سن تروپه در امتداد کوت دازور استراحت کنید.

دریان سفر امید

2. سوئیس، زوریخ

سوئیس در بهار خیره کننده است، زیرا دریاچه های آب درخشان می شوند و مسیرهای پیاده روی پس از زمستان شروع به شکوفا شدن می‌کنند. در ماه آوریل از زوریخ دیدن کنید تا از Sechseläuten، جشنواره بهار شهر لذت ببرید. دیگر مقاصد زیبای بهاری سوئیس مونترو با گل‌های جوانه زده، هوای پاک و مناظر کوهستانی خیره کننده است. در همین حال، زرمات هنوز هم در آوریل برای اسکی فوق‌العاده است – به علاوه، جمعیت شلوغ زمستان را از دست خواهید داد!

3. لیسبون، پرتغال

لیسبون دوست داشتنی یک مقصد عالی در تمام طول سال است، اما به ویژه در بهار فوق العاده است. دماهای دلپذیر و روزهای آفتابی، با کافه‌ها و رستوران‌های خارق‌العاده، معماری زیبا، سواحل شنی، و رنگ‌های پر جنب و جوش در هر خیابان سنگ‌فرش شده – معمولاً به شکل نماهای تاریخی، شهر را به لذتی برای کاوش تبدیل می‌کند.

همچنین پایگاهی عالی برای سفرهای یک روزه به مکان‌های جادویی مانند سینترا، کاسکایس و اوورا است. اوبیدوس، یک شهر کوچک قرون وسطایی در حومه شهر، با جاده‌های سنگفرش، خانه‌های سفیدپوش، و بوته‌های گل رز که در خیابان‌های تاریخی قرار دارند.

4. لیسه، هلند

هلند در بهار زنده می‌شود و آن را به یکی از مقاصد مورد علاقه گردشگران برای تعطیلات بهاری اروپا تبدیل می‌کند. این کشور که به عنوان “گل فروشی جهان” شناخته می‌شود، با مزارع وسیع گل‌ها و باغ‌های زیبا فوران می‌کند.

یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از شکوه یک چشمه هلندی، پارک کوکنهوف در لیسه است که به «باغ اروپا» معروف است. هر ساله حدود هفت میلیون گل لاله و 800 گونه لاله در باغ گل کاشته می‌شود و این پارک را به رنگین کمانی از رنگ‌ها تبدیل می‌کند.

5. کرت، یونان

زیبایی جزایر یونان دیگر مخفی نیست و فصل تابستان جمعیت زیادی را به خود جلب می‌کند. اما اگر می خواهید دریای اژه را بدون گردشگران و گرمای طوفانی تجربه کنید، یونان را به عنوان یکی از مقاصد خود در فصل بهار در اروپا انتخاب کنید.

جمع بندی

در اینجا 5 مقصد اروپایی را برای سفر در فصل بهار به شما پیشنهاد دادیم. اگر تصمیم دارید به اروپا سفر کنید می‌توانید سایت‌ها و آژانس‌های زیادی را بگردید و قیمت‌‌های متفاوتی به دست آورید. یا با آژانس ژیوار به شماره 02154795000 تماس بگیرید تا ما شما را در خرید بهترین تور مورد نظر راهنمایی کنیم. منتظر شما هستیم.

انتهای پیام

مرتبط با : ژیوار
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز