بهترین سرخ کن گوسونیک کدام است؟ + قیمت

لست سکند

بهترین سرخ کن گوسونیک محصولی است که بتواند بدون روغن، غذایی خوشمزه را تحویل دهد. این سرخ کن در رده قیمتی 3 میلیون تومانی قرار می‌گیرد و مدل‌های مختلفی از آن ارائه شده است. این مدل‌ها اغلب صفحه نمایش لمسی داشته و نهایت درجه حرارت آن‌ها 200 درجه سانتی گراد است. همچنین، این سرخ کن‌ها قابلیت استفاده از تایمر 60 دقیقه‌ای را فراهم می‌کنند و اکثرا ظرفیتی 8 لیتری دارند.

کاماپرس در این گزارش بهترین سرخ کن‌های گوسونیک در بازار را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

سرخ کن گوسونیک مدل GAF-758

این مدل با قیمت 3 میلیون و 502  هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این محصول با ظرفیتی 8 لیتری ارائه شده و دارای صفحه لمسی است. طول سیم این سرخ کن 50 سانتی متر بوده و توان مصرفی 1750 واتی دارد. این محصول از قابلیت‌های مختلفی مانند تایمر 60 دقیقه‌ای، استفاده از 8 برنامه پخت مختلف و تنظیم درجه حرارت تا 200 درجه سانتی گراد پشتیبانی می‌کند. پوشش داخلی این محصول نچسب و جدا شو بوده و قابلیت شست‌وشو دارد.

گوسونیک-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سرخ کن گوسونیک مدل GAF-757

این مدل با ظرفیت 6.5 لیتری ارائه شده و با قیمت 3 میلیون و 885 هزار و 140 تومان به فروش می‌رسد. این سرخ کن با صفحه نمایش لمسی، از دو المنت استفاده می‌کند که یکی در بالا و یکی در پایین قرار دارد، این اتفاق باعث پخت سریع‌تر غذا می‌شود. این محصول امکان تنظیم دمای 40 درجه سانتی گراد را فراهم کرده و امکان خشک کردن میوه و سبزی را به کاربران می‌دهد. با این سرخ کن می‌توان از 10 برنامه پخت مختلف استفاده کرد.

گوسونیک-کاماپرس

سرخ کن گوسونیک مدل GAF-658

این سرخ کن با ظرفیت 8 لیتری با قیمت 3 میلیون و 890 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول که با ابعاد 35 در 30 در 40 سانتی متری ارائه شده، دارای شیشه ایمنی بوده و طول سیم 80 سانتی متری دارد. زمان کاری این محصول تا 60 دقیقه بوده و می‌توان دمای آن را در بازه زمانی 80 تا 200 درجه سانتی گراد تنظیم کرد. این محصول از چهار مکانیزم کباب پز، دی هیدراته، هواپز و روست پشتیبانی می‌کند.

گوسونیک-کاماپرس

سرخ کن گوسونیک مدل GAF-558

این مدل با قیمت 3 میلیون و 154 هزار تومان به فروش می‌رسد. این سرخ کن گوسونیک با ظرفیت 8 لیتری عرضه شده و ابعاد آن 34 در 27 در 35 است. این محصول دارای دکمه توقف عملیات بوده و صفحه نمایش لمسی دارد، علاوه بر این با استفاده از این محصول امکان تنظیم دما تا 200 درجه وجود دارد. تایمر این سرخ کن قابلیت تنظیم تا 60 دقیقه را داشته و فضای داخلی آن مجهز به لامپ است. طول سیم این سرخ کن 70 سانتی متر بوده و حداکثر توان مصرفی آن 1700 وات است. این محصول قابلیت گردش هوای 360 درجه را فراهم می‌کند که تاثیر زیادی در پخت کامل غذا دارد.

گوسونیک-کاماپرس

سرخ کن گوسونیک مدل GAF-556

این مدل با قیمت 2 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با ظرفیت 5.5 لیتری عرضه شده و محصولی مناسب برای خانواده‌های کوچک به حساب می‌آید. این سرخ کن با طول سیم 139 سانتی متر، نسبت به محصولات دیگر سیم بلندتری عرضه کرده و ظرفیت روغن آن یک قاشق است. 8 برنامه پخت مختلف در این سرخ کن وجود دارد و در آن می‌توان از تایمر 60 دقیقه‌ای و تنظیمات لمسی استفاده کرد.

گوسونیک-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاگوسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز