پرفروش ترین ماکروویو های بازار

لست سکند

امروزه در کنار سایر لوازم ضروری برقی در آشپزخانه مثل یخچال و ماشین لباسشویی و … از انواع متعدد و گوناگونی از لوازم برقی کاربردی دیگر نیز استفاده می‌شود که انجام بسیاری از کارها را برای خانوارها و به ویژه افراد شاغل آسان می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه یکی از وسایل برقی پرطرفدار و بسیار پرکاربرد در هر آشپزخانه مایکروویو ها هستند که در گرم کردن و حتی پختن انواعی از غذاها نظیر کیک و پاپ کورن و .. استفاده می‌شوند.

کاماپرس در ادامه این مطلب به معرفی چند نمونه مایکروویو موجود در بازار داخلی لوازم خانگی می‌پردازد؛

اطلاع از قیمت و راهنمای خرید انواع لوازم خانگی:

راز آسمان پایتخت

مایکروویو سامی ۱۲ سامسونگ

23 میلیون و 900 هزار تومان

مایکروویو سامسونگ مدل SAMI12-B، دارای اندازه و ابعاد مناسب و طراحی شیک و زیبا برای دکوراسیون در آشپزخانه است.

این مایکروویو دارای گنجایش 35 لیتری و مجهز به برنامه‌‌ی پخت است. توان این دستگاه 1450 وات و با سیستم گریل با توان 2250 وات است. از قابلیت‌های دیگر این دستگاه می‌توان به جوجه گردانی و یخ باز کنی اشاره کرد. همچنین این محصول دارای لوازم جانبی چون سینی مخصوص و محفظه‌ی نگه‌دارنده‌ی سیم است.

مایکروویو ال جی سری سولاردم مدل ام ای ۳۸۸۴ وی سی

22 میلیون و 800 هزارتومان

این دستگاه از برند معتبر و باکیفیت ال جی است که دارای ابعادی مناسب و طراحی زیبا است. ظرفیت این ماکروویو 38 لیتر و توان آن 1600 وات است. این دستگاه برای تنظیم دما و تایمر دارای یک صفحه نمایش است و از سایر قابلیت‌های آن می‌توان به 28 برنامه پخت غذاهای ایرانی و خارجی و قفل کودک اشاره کرد. ضمن این‌که بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است.

مایکروویو سامی ۶ سامسونگ

21 میلیون و 407 هزارتومان

این مدل از نمونه‌های زیبا و با کیفیت سامسونگ است. از قابلیت‌های این محصول مجهز شدن آن می‌توان به برنامه پخت، قابلیت گریل و پخت کانوکشن اشاره کرد. همچنین از ویژگی‌های جذاب این دستگاه قابلیت سرخ کردن غذا در آن با کمترین میزان روغن است. ضمن این‌که  این ماکروویو دارای یک سنسور هوشمند برای تنظیم و محاسبه زمان گرم کردن و پخت غذا است.

دو ماکرویو دیگر سامسونگ یعنی SAMI 5 و SAMI 4 به ترتیب 19 میلیون و 16 میلیون تومان است که به نظر می‎‌رسد با توجه به کارایی و کیفیت آن‌ها کمی گران باشد.

مایکروویو مایدیا مدل ای‌سی۱۴۲آ۵ای

9 میلیون و 970 هزارتومان

این مایکروویو با قیمت و کارایی مناسب یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. محفظه داخلی این مایکروویو دارای 45 45 لیتر گنجایش است و مجهز به یک صفحه نمایش دیجیتال برای تنظیمات آن شده است. از امکانات این ماکروویو می‌توان به قابلیت پخت ترکیبی، قابلیت تنظیم تایمر روی 99 دقیقه، پخت گریل و همچنین سیستم یخ زدای اشاره کرد. ضمنا این مایکروویو به 10 برنامه پخت اتوماتیک غذا مجهز شده است.

مرتبط با : ال جیسامسونگمایدیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز