بهترین سایت‌های کارشناسی خودرو را بشناسید

کارشناسی خودرو-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

به عنوان خریدار یا فروشنده ماشین نو یا کارکرده به متخصص و کارشناسی در دسترس نیاز دارید تا در صفر تا صد مراحل این کار همراه شما باشد. این همراهی باید از زمان ثبت درخواست تا زمان انجام معامله باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نقل و انتقال خودرو همواره مشکلاتی را برای طرفین انجام معامله به همراه داشته است و کیلومترشمار بیش از یک سوم خودروها هنگام خرید و فروش دستکاری می‌شود که به راحتی قابل تشخیص نیست. به همین دلیل بهتر است از کارشناسان خودرو کمک بگیرید.

کارشناسی خودرو-کاماپرس

خریداران خودروهای کارکرده

آیا قیمت خودرو منصفانه است؟ آیا کیلومترشمار خودرو دستکاری شده؟ آیا ماشین چپ کرده است؟ میزان تصادف و تعمیر بدنه خودرو چقدر بوده است؟ این‌ها سوالاتی است که همیشه برای یک خریدار پیش می‌آید. برخی رانندگان گمان می‌کنند اطلاعات کافی در مورد سلامت خودرو و تشخیص آن را دارند. در صورتی  که با اندکی سهل انگاری و یا اعتماد بی‌جا ممکن است بازنده این معامله شوند چون همیشه افرادی با مهارت و تجربه کافی در فروش، با انگیزه کافی برای دروغ گفتن هستند. ترفندهایی برای تشخیص اصالت رنگ بدنه خودرو وجود دارد که فقط کارشناسان از آن با خبر هستند. گاهی اوقات ممکن است فروشنده به شما بگوید که کارشناس خود را دارد، این همان لحظه ای است که باید به کار او شک کنید؛ در اکثر مواقع دلالان و فروشندگان خودرو از کارشناسان تقلبی استفاده می کنند تا نواقص را عادی جلوه دهند.

راز آسمان پایتخت

 

بنابراین یک طرف سومی باید باشد که مورد اعتماد طرفین معامله و ایمن باشد. سایت‌های کارشناسی خودرو این شرایط را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

خدماتی که سایت‌های کارشناسی خودرو ارائه می‌دهند

  • استعلام قیمت خودرو به نرخ روز از برخی سایت‌ها به صورت آنلاین
  • انجام خدمات گارانتی برای خودروهای سفارشی
  • انجام معامله به صورت امن، سریع و آسان
  • نقد و بررسی خودرو از بدنه تا موتور

برخی سایت‌های کارشناسی به صورت حضوری و برخی به صورت آنلاین این خدمات را ارائه می‌دهند.

کارشناسی خودرو-کاماپرس

سایت‌های کارشناسی خودرو

سایت‌هایی که این خدمات را به صورت تخصصی و به بهترین شکل انجام می‌دهند عبارتند از: کارنامه، ماشینچی، آقای تست، الوکارشناس. یکی از مهمترنی پرسش هایی که کاربران سایت های کارشناسی خودرو دارند تفاوت قیمت کارشناسی است که از سوی این کاربران مورد انتقاد قرار می گیرد. در این مورد باید بگوییم در بازار پرهیاهوی خودرو بسیاری از سایت ها فقط برای کسب درآمد اقدام به ارسال کارشناس می کنند و دغدغه ای برای رفع مشکل مشتری ندارند، در نتیجه ممکن است هزینه کمتری را برای این کار دریافت کنند.

سایت سوییچ

سایت سوییچ با این هدف پا به میدان گذاشت تا دردسرها و مشکلات خرید و فروش خودرو را برای خریداران و فروشندگان این بازار به حداقل برساند. در این وبسایت علاوه بر نمایشگاه خودرو و بخش‌های مجزایی که به خرید و فروش مرتبط است، بخشی با عنوان کارشناسی خودرو نیز طراحی شده است.

برای تعیین ارزش دقیق خودروهای کارکرده و دست دوم، بهترین و مطمئن‌ترین روش، کارشناسی خودرو است که باید توسط افراد حرفه‌ای و کاردان انجام شود تا معامله‌ای بی‌نقص شکل بگیرد. در بخش کارشناسی خودرو سایت سوییچ، خریداران و فروشندگان می‌توانند اطلاعات خودرو مورد نظر خود را ثبت کرده تا تیم کارشناس فنی سوییچ در استان‌های تهران و اصفهان خودروی مورد نظر را در اسرع وقت بررسی کنند.

سایت کارنامه

با انتخاب خودرو از سایت کارنامه می‌توان از خدمات مشاوره‌ای رایگان این سایت استفاده کرد. کارنامه سرویس‌های سفارشی خودرو اعم از خرید، فروش و خرید ضمانتی خودرو را علاوه بر سایر خدمات کارشناسی ارائه می‌دهد.

این سایت تخمین آنلاین قیمت خودروها را برای فروشندگان امکان‌پذیر کرده است .کارشناسان حقوقی سایت کارنامه تا آخرین مرحله کنار خریدار و فروشنده هستند.

سایت ماشینچی

این سایت خدمات کارشناسی خودرو را تحت نظارت کارشناس رسمی دادگستری و تحت پوشش بیمه ایران انجام می‌دهد. اگر برای خرید خودرو احتیاج به وام داشته باشید سایت ماشینچی این امکان را برای خریداران درنظر گرفته است. این در حالی است که پرداخت وام دویست میلیونی این سایت بدون ضامن و با شرایط متنوع در بازپرداخت خواهد بود.

کارشناسی خودرو-کاماپرس

سایت آقای تست

این سایت امکان اعزام کارشناس خودرو به محل را دارد. کارشناسان آقای تست با تجربه بالا و ده سال سابقه در امور کارشناسی خودرو، یک کمک عالی برای خرید و فروش خودرو هستند. این سایت خدمات  بررسی کامل خودرو از جنبه بدنه، فنی و موتور برای اعلام میزان واقعی سلامت خودرو و ارزش واقعی خودرو را ممکن کرده است.

کارشناسی خودرو آقای تست

مجموعه کارشناسی خودرو آقای تست با ارائه بهترین خدمات کارشناسی خودرو در محل در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شده و کارشناسی را برای شما انجام می‌دهند و در پایان یک گزارش رسمی و مکتوب به شما ارائه خواهند داد.
کارشناسان زبده آقای تست طی چندین سال تجربه در زمینه کارشناسی می‌توانند تمامی نقاط جزیی و کلی خودرو از جمله تشخیص رنگ خودرو، بررسی اپشن ها و … مورد بررسی قرار دهند.

کارشناسی خودرو بیش از 500 نقطه
بررسی نقاط جزیی
اپشن ها
تشخیص رنگ
کارشناسی بدنه
ارائه گزارش رسمی
کارشناس خودرو | آقای تست
شماره تماس: 09128016381

سایت الوکارشناس

سایت الوکارشناس حضور کارشناس را به کمتر از 30 دقیقه در محل ثبت درخواست به حداقل رسانیده و بیش از 200 نقطه از بدنه خودرو مورد معامله را از لحاظ رنگ و تصادف، بررسی می‌کند.

این شرکت در زمینه ی خدمات کارشناسی فنی و بدنه و تشخیص رنگ خودرو تمام استانداردهای بین المللی را رعایت و گواهینامه‌های معتبر را اخذ کرده است. این شرکت برخی خدمات خود اعم از کارشناسی چشمی رنگ، کارشناسی سقف خودرو از نظر چپ شدن ناشی از تصادف، کارشناسی خودرو شاسی و غیره را تضمین می‌کند. الو کارشناس از همان سایت هایی است که بیشتر به رفع دغدغه و نیاز مشتری فکر می کند و این موضوع یکی از مزیت های آن به شمار می رود. از این رو، برای محاسبه هزینه های کارشناسی نهایت دقت را در نظر می گیرد.

الوکارشناس توانسته در میان سایت های کارشناسی خودرو یکی از بالاترین اعداد را برای میزان رضایت مندی مشتری ثبت کند.

سایت الوکارشناس با دامنه alokarshenas.com به ثبت رسیده است و هیچ شعبه دیگری ندارد. برخی افراد سودجو اقدام به ثبت دامنه های مشابه کرده اند تا از نام الوکارشناس سوء استفاه کنند. سایت الوکارشناس اصلی با لوگوی زیر در دسترس است.

 

کارشناسی خودرو-کاماپرس

و در آخر

توصیه داریم برای هر خرید و فروش از کارشناس در آن زمینه کمک بگیرید. تمامی سایت‌های کارشناسی خودرو براساس توانایی‌های خود، خدماتی را برای ارائه دارند که چه خریدار و چه فروشنده خودرو  بنا بر نیازشان می‌توانند از این سایت‌ها یاری و خدمات بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آقای تستالوکارشناسسوییچکارنامهماشینچی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز