بهترین زمان رزرو تور فیلیپین ؛ کشور جزیره‌ ها و جنگل های استوایی

ژیوار

کشور فیلیپین در واقع یک مجمع‌الجزایر پهناور است که توسط آب‌های اقیانوس آرام و دریای چین جنوبی احاطه شده است. فیلیپین بیش از 36 هزار کیلومتر خط ساحلی دارد و توانسته است از این نظر، عنوان پنجمین کشور دنیا را به خود اختصاص دهد. همچنین این کشور بیش از 7000 جزیره بزرگ و کوچک در خود جای داده و به کشور جزیره‌ها مشهور است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، آشنایی با بهترین زمان رزرو تور فیلیپین، یکی از مهم‌ترین نکات سفر به این کشور است؛ چرا که آب و هوای گرمسیری فیلیپین موجب شده این کشور در بیشتر ایام سال با باران‌های موسمی شدید مواجه باشد. البته چنین آب و هوایی منجر به شگل‌گیری جنگل‌های سرسبز استوایی و طبیعت کم‌نظیر در فیلیپین شده است.

در ادامه این گزارش، بهترین و ارزان­‌ترین زمان سفر به فیلیپین بررسی شده است.

دریان سفر امید

بهترین زمان رزرو تور فیلیپین

میانگین دمای سالانه در فلیپین بین 20 تا 40 درجه سانتی‌گراد است و در ایام گرم سال، رطوبت هوا به 90 درصد هم می‌رسد. اگرچه بارش باران‌های موسمی ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد، اما اوج بارش‌ها مربوط به اردبیهشت تا مهرماه و در بخش‌های غربی این کشور است؛ بنابراین اگر دوست دارید که در بهترین شرایط آب و هوایی به این کشور سفر کنید، بهتر است تور فیلیپین را از اواخر مهر تا اواخر فروردین رزرو کنید. در این ماه‌ها فیلیپین خشک‌ترین آب و هوا را داشته و تفریحات ساحلی رونق زیادی دارد؛ ضمن آنکه می‌توان با خیال راحت در جنگل‌های استوایی و طبیعت سرسبز این کشور کاوش کرد.

ارزان ترین زمان سفر به فیلیپین

آبان، آذر و دی، ماه‌­های اوج گردشگری در فیلیپین است و به همین دلیل نرخ هتل، پرواز، تفریحات و نظایر آن در این ایام از سال به بالاترین سطح می­رسد. اگر می‌خواهید سفری ارزان به فیلیپین داشته باشید، باید در فصول خلوت سال، تور مورد نظر خود را رزرو کنید. معمولاً قیمت تور فیلیپین در نیمه نخست سال و به‌­ویژه ماه‌های خرداد، تیر و مرداد، ارزان‌تر از سایر ماه‌­ها است.

سفر به فیلیپین در اوج برگزاری فستیوال‌ها

اگر بخواهیم تنها یک ماه را برای اوج جشن‌ها و فستیوال‌های فیلیپین انتخاب کنیم، به طور حتم اواسط دی تا اواسط بهمن (ژانویه) بهترین زمان است. اگر تور فیلیپین را در این ایام رزرو کنید، هم با فرهنگ مردم محلی آشنا می‌شوید و هم سفری شاد و مهیج را تجربه خواهید کرد. اغلب این فستیوال‌ها ریشه در تاریخ و مذهب این کشور دارند و ممکن است تا یک ماه هم طول بکشد.

در ادامه، برخی از مهم‌ترین فستیوال‌های فیلیپین معرفی شده است.

فستیوال سینولوگ: این مراسم در سومین یکشنبه ماه ژانویه در شهر سبو برگزار می‌شود. سینولوگ شامل میهمانی خیابانی، رقص و اجراهای محلی با لباس‌های سنتی است که ریشه مذهبی دارد.

فستیوال آنتی آتیهان: این فستیوال نیز در سومین یکشنبه ماه ژانویه برگزار می‌شود. شهر کالیبو، مرکز برگزاری آنتی آتیهان است. در این زمان، مردم در شهر به شادی و رقص می‌پردازند و با صدای بلند طبل می‌زنند.

فستیوال دیناگیانگ: دیناگیانگ یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های فیلیپین است که در چهارمین هفته ماه ژانویه در شهر ایلویلو برگزار می‌شود. در این هنگام، خوراکی‌های خوشمزه، موسیقی‌های محلی و مسابقات جذاب در هر جای شهر دیده می‌شود.

فستیوال پناگبنگا: این مراسم، یکی از طولانی‌ترین فستیوال‌های فیلیپین بوده و مرکز آن، شهر باگیو است. فستیوال پناگبنگا در سراسر ماه فوریه (اواسط بهمن تا اواسط اسفند) همراه با رژه‌های شگفت‌انگیز برگزار می‎شود.

تور فیلیپین-کاماپرس

رزرو تور فیلیپین با بهترین قیمت

چنانچه قصد رزرو بهترین تور فیلیپین 1402 را دارید، می‌توانید برای دریافت بهترین قیمت و خدمات از طریق آژانس مسافرتی «هرمس 724» اقدام کنید. این مجموعه، مجری مستقیم تور فیلیپین در ایران است که امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی از ایرلاین‌های مختلف را دارد. هرمس با اعمال بیشترین تخفیف برای رزرو هتل و بلیط هواپیما و ارائه پشتیبانی 24 ساعته، سفری به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت www.hermes724.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز