بهترین رک و سازه کراسفیت برای خانم های ورزشکار کدام است؟

کراسفیت - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کراسفیت از ورزش‌های سنگین برای تناسب اندام بوده که از تمرینات متنوع و چالش برانگیز تشکیل شده است. کراسفیت از انواع ورزش‌هایی است که با حرکات متنوع و شدت بالا انجام می‌شود. انجام این ورزش باعث چربی سوزی و در نتیجه تقویت عضلات بدن شده و به مرور زمان به افزایش انرژی و استقامت بدن کمک می‌کند. افراد مبتدی نیز می‌توانند با توجه به توان و دامنه حرکتی خود این ورزش را برای کاهش چربی و افزایش سلامتی بدن انجام دهند.

فواید کراسفیت برای خانم‌ها

انجام ورزش کراسفیت باعث افزایش قدرت و توان عضلانی شده و به سلامت قلبی عروقی در خانم‌ها کمک می‌کند. این ورزش به چربی سوزی کمک کرده و با تمرینات مختلف انجام کارهای روزمره را برای خانم‌ها نیز آسان می‌کند. هم‌چنین کراسفیت در بهبود سلامت روان نیز تقش مهمی دارد.

تمرینات کراسفیت با توجه به وزن، وضعیت سلامتی و توان هر فرد متفاوت خواهد بود. به همین دلیل مربی با توجه به همه این عوامل برنامه‌های متعدد برای فرد در نظر گرفته که معمولا این تمرینات در هر جلسه و با توجه با دامنه حرکتی فرد تغییر می‌کند.

بهترین تمرینات کراسفیت برای خانم‌ها

در اختیار داشتن تجهیزاتی مانند هالتر، دمبل، وزنه و کتل بل برای انجام ورزش کراسفیت بسیار مهم است. خانم‌ها می‌توانند با انجام حرکات پاورلیفتینگ که شامل ددلیفت و اسکوات می‌شود عضله‌های چهارسر ران و سرینی خود را تقویت کنند.

هم‌چنین با در اختیار داشتن هالتر می‌توان حرکاتی مانند پرس سینه را برای تقویت عضلات بالاتنه انجام داد. انجام حرکات مختلف با بتل روپ و توپ‌های سنگین نیز باعث افزایش چربی سوزی در خانم‌ها می‌شود.

کراسفیت - کاماپرس

چرا باشگاه‌ها از سازه و رک کراسفیت استفاده می‌کنند؟

مزیت مهم استفاده از سازه و رک کراسفیت استفاده بهینه از فضا است. با در اختیار داشتن یک سازه چندکاره می‌توان از فضای محدود باشگاه به صورت درست استفاده کرده و همزمان چند حرکت را با تعداد افراد زیاد انجام داد.

سازه‌های کراسفیت در ابعاد مختلف وجود داشته و افراد می‌توانند با توجه به محیط باشگاه یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. عملکرد چندگانه سازه کراسفیت باعث می‌شود تا افراد بتوانند حرکات مختلف را تنها با یک دستگاه انجام دهند. برخی سازه‌های بزرگ و مجهز کراسفیت دارای نگهدارنده هالتر برای انجام حرکت اسکوات و پرس سینه بوده و فضای کافی برای نصب حلقه‌های ژیمناستیک و TRX را دارد.

بهترین سازه و رک کراسفیت برای خانم‌ها

برای انجام تمرینات کراسفیت برای خانم‌ها به تجهیزاتی نیاز است تا کارایی و اثربخشی حرکات را نیز افزایش دهد. از رک‌های کراسفیت برای انجام حرکات اسکوات و بارفیکس استفاده می‌شود. بعضی رک‌های کراسفیت به سیمکش نیز مجهز بوده که به خانم‌ها اجازه می‌دهد تا در کنار انجام اسکوات از سیمکش برای تقویت عضلات پایین تنه و بالاتنه خود استفاده کنند.

هرچقدر سازه بزرگ‌تر باشد تعداد حرکاتی که می‌توان با استفاده از آن انجام داد بیشتر می‌شود. به همین دلیل بهترین سازه و رک برای باشگاه‌ها باید از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده و امکان انجام حرکات مختلف را برای فرد فراهم کند. با در اختیار داشتن سازه کراسفیت بزرگ خانم‌ها می‌توانند در گروه‌های بزرگ‌تر و در کنار هم حرکات تمرینی خود را انجام دهند.  استفاده از سازه‌های بزرگ در باشگاه‌ها موجب کاهش شلوغی و  هزینه‌های مربوط به باشگاه می‌شود.

کراسفیت - کاماپرس

قیمت رک و سازه کراسفیت

همانطور که گفته شد رک و سازه کراسفیت در اندازه‌های مختلف وجود داشته و افراد می‌توانند با توجه فضای خود نسبت به خرید آن اقدام کنند. هرچقدر سازه کراسفیت بزرگ تر بوده و فضای کافی برای انجام حرکات مختلف را داشته باشد گران‌تر خواهد بود. البته این مورد به جنس سازه و رک، ابعاد و عملکرد چندگانه آن نیز بستگی دارد.

خرید رک و سازه کراسفیت از کیاورزش

کیاورزش تولید کننده انواع تجهیزات ورزشی با بالاترین کیفیت بوده و تمامی محصولات و لوازم را با ارزان‌ترین قیمت و بدون واسطه به مشتریان عرضه می‌کند. افراد می‌توانند بهترین رک و سازه کراسفیت را در ابعاد و عملکردهای متنوع از کیاورزش انتخاب و خریداری کنند.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت روز رک و سازه کراسفیت می‌توانند به سایت کیاورزش به آدرس https://kiavarzesh.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیاورزش
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز