بهترین روش ریست فکتوری گوشی هواوی

ریست فکتوری هوآوی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

یکی از بهترین روش‌ها برای رفع مشکلات آزاردهنده گوشی هواوی نظیر فراموشی رمز، کند شدن عملکرد برنامه‌ها و قفل شدن ناگهانی دستگاه‌ها، ریست فکتوری یا بازگرداندن تنظیمات گوشی به حالت اولیه است.  در مقاله ” ریست فکتوری هوآوی به صورت تصویری قدم به قدم مراحل ریست کردن گوشی های هوآوری را بررسی کرده ایم.  اگر نیاز به کمک دارید با کمک متخصصان “مشاوره موبایل رایانه کمک”، امکان ریست فکتوری گوشی هواوی در خانه وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، ریست فکتوری گوشی هوآوی فرآیندی است که طی آن تمام اطلاعات اضافه شده به گوشی اعم از عکس، فیلم، اپلیکیشن‌های دانلود شده و امثال آن پاک می‌شود و تنها اطلاعات اولیه دستگاه باقی می‌ماند. به همین دلیل افراد قبل از ریست فکتوری باید اطلاعات مهم را ذخیره کرده و از آن یک نسخه پشتیبان تهیه کنند.

سه روش مختلف و کاربردی برای هارد ریست کردن گوشی هواوی

گوشی هواوی نیز مانند دیگر محصولات دچار هنگ و کندی می‌شود که بهتر است آن را ریست کرد. گوشی هواوی به دو صورت هارد و سافت ریست می‌شود. به منظور سافت ریست کافی است دارندگان گوشی هواوی تنها یکبار آن را خاموش و روشن کنند. این کار فقط چند ثانیه زمان می‌برد و گاهی با انجام آن مشکل کندی و دیگر مسائل برطرف می‌شود. اما بعضی اوقات سافت ریست هواوی نیز موثر نیست و بهتر است از روش دیگری استفاده شود.

هارد ریست گوشی همراه باعث خواهد شد تا سیستم عامل کنونی کاملا پاک شده و سیستم به حالت تنظیمات کارخانه بازگردد. در بین روش‌های مختلف ریست کامل گوشی همراه، ریست با کمک لیست ریکاوری راحت‌ترین و سریع‌ترین روش محسوب می‌شود. در صورتی که می‌خواهید از این طریق ریست هواوی را انجام دهید باید ابتدا گوشی را خاموش کرده و پس از خاموش کردن، همزمان دکمه پاور و افزایش صدا را نگه دارید و تا زمانی که منو ریکاوری اندروید فعالیت خود را آغاز کرده، این دو دکمه را رها نکنید. پس از ظاهر شدن منو، از بین گزینه‌ها، گزینه wipe data/ factory reset را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه خواهید دید که شکل صفحه گوشی عوض شده و بعد از ان لازم است به گزینه rebot system now مراجعه کنید. با انتخاب این مورد، پس از پایان فرآیند ریست، به روز شدن دوباره آن اتفاق خواهد افتاد.

اگر مایل به هارد ریست هواوی به روش دیگری هستید، این بار می‌توانید از لیست تنظیمات کمک بگیرید. به منظور ریست کردن هواوی به این روش کافی است وارد قسمت تنظیمات، بخش بکاپ و ریست شوید. در این قسمت گزینه additional sittings یا personal را انتخاب کنید. این قسمت معمولا مورد استفاده کسانی است که برای گوشی خود رمز عبور انتخاب کرده‌اند. سپس لازم است در صفحه ظاهر شده، گزینه factory data reset را انتخاب کنید. در آخر با  کلیک روی گزینه reset device فرآیند ریست کردن تلفن همراه شما آغاز خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که گوشی هواوی هنگ کرده باشد و امکان ریست کردن آن از طریق تنظیمات یا دیگر روش‌ها فراهم نباشد، بهتر است از گزینهandroid device maneger  استفاده کنید و سپس قفل سیستم را باز کنید. با ورود به این صفحه و وارد کردن اکانت خود، گزینه ring, lock , erase ظاهر خواهد شد که باید گزینه erase را انتخاب کنید. اکنون روی صفحه جدید گوشی هواوی خود را لمس کرده و ریست کنید.

ریست کردن گوشی هوآوی-کاماپرس

در صورتی که فرآیند ریست کارخانه هواوی انجام نشود چه باید کرد؟

گاهی ممکن است با طی کردن هر یک از شیوه‌ها و مراحل یاد شده، reset factory گوشی هواوی در خانه و از راه دور به درستی انجام نشود و مشکلاتی به وجود بیاید. حتی این امکان وجود دارد که یکی از موارد یاد شده در گوشی شما نباشد! یا حتی عملکرد گزینه‌های مذکور به درستی اتفاق نیفتد. در چنین شرایطی باید از متخصصان این حوزه برای تکمیل فرآیند ریست فکتوری کمک گرفت.

رایانه کمک یکی از مجموعه‌های کارآمد است که می‌تواند به شما در زمینه ریست فکتوری گوشی هواوی، سونی، سامسونگ، شیائومی یا دیگر موبایل‌ها کمک کند. در واقع بدون آنکه نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مختلف داشته باشید، کافی است با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس گرفته و با دادن اطلاعات لازم، فرآیند ریست فکتوری گوشی خود را پشت سر بگذارید. متخصصان این مجموعه در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود کافی است برای دریافت مشاوره تخصصی تلفن همراه با شماره 9099071540 و 0217129 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : نیودانش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز