7 رستوران بینظیر منطقه شاندیز مشهد برای خوردن کباب

شاندیز مشهد_کاماپرس
ژیوار

نام شاندیز که می‌آید همه یاد غذاهای خوشمزه و رستوران‌های گران‌قیمت این مجموعه می‌افتند مخصوصاً شیشلیک‌هایی که مانند آن را نمی‌توان در سایر رستوران‌ها پیدا کرد. بین همه این‌ها شاندیز مشهد شهرت و معروفیت بیشتری دارد و در صورت مسافرت به مشهد مقدس پیشنهاد می‌شود که چند نوع از رستوران‌های آن را امتحان کنید. پس از صرف غذا در شاندیز هرگز طعم این غذاها از خاطر شما پاک نمی‌شود.

کاماپرس در این گزارش چند رستوران معروف برای خوردن کباب در شاندیز را به شما معرفی می‌کند.

بیشتربخوانید:

رستوران‌های شاندیز مشهد

منطقه شاندیز، یک منطقه ییلاقی نزدیک به شهر مشهد است که اکثر گردشگران به‌خوبی با آن آشنا هستند. معمولاً یکی از اهداف گذراندن اوقات فراغت و تفریح در منطقه شاندیز، غذا خوردن است. رستوران‌های شاندیز مشهد در این منطقه مشهورند و از تنوع غذایی بالایی برخوردار هستند. اگر به شاندیز سفر کردید حتماً شیشلیک شاندیز را امتحان کنید.

رستوران پدیده شاندیز مشهد

دریان سفر امید

یکی از رستورانی‌هایی که باید در گروه رستوران‌های شاندیز مشهد معرفی شود رستوران پدیده شاندیز نام دارد. پدیده شاندیز یک رستوران بزرگ با فضایی گسترده است که چند رستوران شامل رستوران بین‌المللی، لمکده، رستوران تابستانی و رستوران انتخاب آزاد را در خود دارد. به همین علت منوی بسیار متنوعی داشته و احتمالاً هر نوع غذای رستورانی که بخواهید اینجا پیدا می‌شود.

آدرس: شاندیز، بعد از فلکه اول شاندیز، رستوران پدیده شاندیز.

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد از سه بخش مجزا با نام‌های رستوران سنتی، فضای باز و vip تشکیل‌شده است. رستوران ارم شاندیز مشهد از جمله بزرگ‌ترین رستوران‌های کل مشهد به‌حساب می‌آید. منو رستوران در کل شامل ۵ نوع غذای ایرانی از ششلیک تا چلو ماهیچه و چلو گوشت است. نکته دیگری هم که در خصوص رستوران ارم وجود دارد این است که محصولات لبنی رستوران را خودشان تهیه می‌کنند. شما می‌توانید انواع دوغ و ماست این رستوران را امتحان کنید.

آدرس: شاندیز، نرسیده به فلکه دوم، رستوران ارم شاندیز

رستوران حاج حسن منطقه شاندیز

حاج حسن یک برند معروف برای رستوران‌های زنجیره‌ای در شهر مشهد است که یک شعبه هم در شاندیز دارد. این رستوران فضایی سنتی با تخت‌های ایرانی دارد که در دل یک فضای سبز و دل‌انگیز قرارگرفته است و رودخانه‌ای نیز از میان آن می‌گذرد. با توجه به شلوغ بودن این رستوران قبل از رفتن به آنجا تماس بگیرید و تخت خود را رزرو کنید. چلو گوشت‌های رستوران حاج حسن بسیار معروف‌اند.

آدرس: منطقه شاندیز، پایین‌تر از فلکه دوم.

شاندیز مشهد_کاماپرس

رستوران تخت جمشید منطقه شاندیز

مجلل‌ترین و لوکس‌ترین رستوران شاندیز مشهد رستوران تخت جمشید است. در طراحی و معماری این رستوران از نمادهای مربوط به ایران باستان استفاده‌شده و همین امتیاز باعث شده است تا یک فضای مجلل و شکوهمند ایجاد شود. قیمت منوها در این رستوران بالاست اما با توجه به کیفیت خدمت‌رسانی و سرویس‌دهی به مهمانان و کیفیت غذاها قیمت‌ها منطقی هستند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی و بین‌المللی را سفارش دهید.

آدرس: ابتدای شاندیز، حدفاصل خیابان‌های ۳ و ۵ امام رضا (ع).

رستوران حسین شیشلیکی منطقه شاندیز

یک رستوران خاص وجود دارد که با نام‌گذاری عجیب‌وغریب خود بسیاری از مسافران را برای سرو بهترین شیشلیک مشهد دعوت می‌کند. مهمانان همیشه از کیفیت غذاها و طعم آن‌ها رضایت دارند و درصورتی‌که به دنبال یک رستوران مناسب برای سرو شیشلیک هستید می‌توانید اینجا را انتخاب کنید. البته غذاهای دیگری نیز در منو پیدا می‌شوند که تعداد آن‌ها زیاد نیست. هدف اصلی از تأسیس این رستوران، سرو ششلیک با بهترین کیفیت است.

آدرس: جاده شاندیز، قبل از فلکه سوم، روبروی رستوران پدیده شاندیز.

شاندیز مشهد_کاماپرس

رستوران سدروس منطقه شاندیز

یکی دیگر از رستوران‌های شاندیز مشهد، رستوران سدروس نام دارد که در سطح شهر ۴ شعبه دارد و رستورانی زنجیره‌ای محسوب می‌شود. طعم غذاها در این رستوران بسیار خوشمزه و باکیفیت است و شما با سرو یک وعده غذایی در آنجا خاطره‌هایی خوشمزه و لذیذ را برای خود می‌سازید.

آدرس: جاده شاندیز ۳، رستوران سدروس

شاندیز مشهد_کاماپرس

رستوران قصر مهرگان منطقه شاندیز

محیط رستوران قصر مهرگان مجلل و بزرگ است و طبیعت سرسبز و دل‌نشین شاندیز را باقدرت نمایش می‌دهد. در این رستوران که یکی دیگر از مناسب‌ترین و خوش‌خوراک‌ترین رستوران‌های شاندیز مشهد محسوب می‌شود شما می‌توانید وعده ناهار یا شام خود را در آرامش کامل میل کنید و هم‌زمان از حضور در یک فضای شیک و لوکس نیز لذت ببرید.

آدرس: منطقه شاندیز، نبش خیابان امام رضا (ع)، رستوران قصر مهرگان.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپپرشین هتلفضا گشت
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز