بهترین خودرو خارجی برای مسافرت بین المللی + قیمت روز اجاره خودرو 20 فروردین 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفرهای بین المللی معمولا هزینه‌های زیادی به همراه دارند. از طرفی در برخی شهرها و کشورها استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی سختی و مشکلات خاص خود را دارد. به ویژه آن که برخی از مقاصد گردشگری در خارج از شهر وجود دارند بنابراین دسترسی به آن‌ها با یک خودرو شخصی سفر را دلپذیرتر می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دبی و استانبول از برترین و محبوب‌ترین شهرهای آسیا هستند. هر ساله میلیون‌ها نفر برای مقاصد گردشگری به دبی و استانبول می‌روند و این دو شهر را سرزنده و باطراوت می‌کنند. اگر این دو شهر را به عنوان مقاصد گردشگری بعدی خود در نظر گرفته‌اید، بهتر است به اجاره خودرو در ترکیه یا اجاره خودرو در دبی کمی فکر کنید. سفرهای بین المللی به همراه اجاره ماشین، منافع زیادی دارند. در ادامه کاماپرس به بیان چند مزیت در این باره می‌پردازد.

راحتی و آسایش

سیستم حمل و نقل عمومی به دلیل ازدحام و شلوغی معمولا آزاردهنده است. اجاره اتومبیل، آسودگی را هنگام سفر فراهم می‌کند. با اجاره خودرو، از فضای شخصی خود لذت می‌برید. بدون آن که منتظر تاکسی بمانید، هر زمان به هرکجا که خواستید بدون محدودیت می‌توانید تردد داشته باشید.

انواع مختلف اتومبیل

در یک شرکت اجاره خودرو، انواع مختلفی از خودروهای میان رده تا اتومبیل‌های لوکس جهت اجاره موجود است. اجاره خودرو به شما این امکان را می‌دهد تا از بین تنوع زیادی از برندهای اتومبیل، خودرو مورد نظر خود را رزرو کنید. در کافه رنت انواع خودروهای آئودی، اسکودا اکتاویا، میتسوبیشی اکسپندر، شورلت کاپتیوا، رنجرور و… را می‌توان انتخاب کرد.

فرصتی برای لذت بردن از یک ماشین لوکس

اجاره خودرو در دبی یا استانبول به شما این امکان را می‌دهد که از برندها مختلف خودروهای لوکس لذت ببرید. به دلیل گرانی خودروهای لوکس، رانندگی با این اتومبیل‌ها برای خیلی از افراد تبدیل به یک رویا شده است. کافه رنت با اجاره خودرو در ترکیه یا دبی، لذت رانندگی با یک خودرو لوکس را به شما هدیه می‌دهد.

اجاره خودرو در سفرهای بین المللی با کافه رنت

تقریبا مدارک مورد نیاز در تمامی آژانس‌های اجاره اتومبیل یکسان است. حداقل 20 سال سن، گواهینامه، مدرک معتبر شغلی یا گواهی احراز محل سکونت به همراه پرداخت ودیعه از شرایط مورد نیاز جهت رزرو اتومبیل مورد نظر است. کافه رنت خودرو اجاره شده را در هر نقطه‌ای از استانبول یا دبی به شما تحویل می‌دهد. هزینه اجاره خودرو متناسب با نوع ماشین، تعداد روز و مسافت طی شده تعیین می‌شود. هزینه اجاره خودرو در ترکیه با راننده به صورت کیلومتری محاسبه می‌شود. کافه رنت به فکر آسایش و راحتی افراد در تورهای خصوصی نیز هست. امکان اجاره ون تا 9 نفر ظرفیت در این شرکت وجود دارد.

جدول زیر هزینه بخشی از خودروهای قابل اجاره را در دبی و استانبول شامل می‌شود:

انتهای پیام

 

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز